וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנים של היעדרות: קוני למל חוזר למסך

וואלה! סלבס

15.11.2015 / 0:27

אחרי שנים ארוכות של היעדרות מהמסך ומגורים מעבר לים, השחקן מייק בורשטיין, שגילם את דמותו המיתולוגית של "קונילמל" חוזר. אז איך קשור ציון ברוך לכל הסיפור הזה? וואלה! סלבס נוסטלגיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קאמבק. מייק בורשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכירים את זה שבמועדים וחגים אתם נתקעים מול המסך בלופ של סרטים ישראליים ואין לכם שמץ של מושג שאותם שחקנים שעל המרקע היו פעם השחקנים הכי לוהטים בישראל? אז אולי כדאי שתתחילו לשנן שם מהעבר, כי בקרוב הוא חוזר למסך.

אם השם מייק בורשטיין לא אומר לכם הרבה, אתם יכולים להרים טלפון לאמא או לאבא. רק תוודא שיש לכם שעה פנויה, כי סביר להניח שהעלאת שמו של השחקן תגרור אחריה דקלום ארוך מתוך סרטיו המיתולוגיים בסדרת "קונילמל".

הסרט שלנו  מייק בורשטיין. אביב חופי
שותה דם?/אביב חופי

בורשטיין, שנחשב בעבר לאחד השחקנים היותר מפורסמים בישראל, יחזור, ככל הנראה, בקרוב לארץ הקודש על מנת לקחת חלק בסדרת הדרמה החדשה של ציון ברוך, שתתחיל להצטלם בקרוב.

על פי גורמים בהפקה, ברוך נמצא במגעים מתקדמים עם בורשטיין, בתקווה שזה יסכים ויעשה עלייה למספר שבועות, על מנת להצטלם לסדרה החדשה שלו, 'דם יהודי', שתעסוק בערפדים יהודיים. אם בורשטיין יסכים לקחת חלק בסדרה, הוא יצטרף לעמוס תמם שלוהק לסדרה, וככל הנראה למוני מושונוב, שגם שמו עלה בישיבות הליהוק.

וואלה! סלבס רוצה להיות על הסט, רק בשביל לשתות דם.

מה דעתכם על הליהוק? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully