וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברברי הביצה חושפים וידויים מחדר המיטות

מאור בן הרוש

10.11.2015 / 14:02

חמשת הגברים הכי לוהטים בתעשיית הבידור הגיעו לאירוע של סכין גילוח, רק בשביל לחשוף את הסודות האינטימיים, אלו שאף אחד לא מתלהב לספר אותם. אז אילו אזורים בגוף אושרי מגלח? וואלה! סלבס על הסכין

צילום: עידו שחם עריכה: רן צימט

קחו את חמשת הגברים הכי לוהטים בביצה, תנו להם קצת מזומנים רק בשביל שיסכימו להתגלח ותזמינו אותם לאירוע שכולו קצף גילוח, טוסטסטרון ואלכוהול - מה קיבלתם? אחת הכתבות היותר מצחיקות שתראו בתקופה הקרובה.

אמש (ב'), נערכה הקרנה של הסרט 'ג'יימס בונד' בחסות מותג הגילוח 'ג'ילט'. בין האורחים הרבים שהוזמנו, ניתן היה לראות גם את יהודה לוי, אושרי כהן, יפתח קליין, שלום מיכאלשווילי וזוהר ליבה, שהגיעו לאירוע כשהם מגולחים 'על הסכין'.

רוצים עוד רכילות?
בתפקיד עצמו: קותי סבג יככב בסדרה על חייו
קייטלין ג'נר זכתה בתואר אשת השנה

יהודה לוי. עידו שחם
מי מתגלח? יהודה, אושרי וזוהר/עידו שחם

"אני משלים את הפערים שלי ושל שלומית", אמר לוי בהתיחס לעובדה שהוא נראה עכשיו צעיר יותר. מיכאלשווילי לעומת זאת, לא ממש אהב את העובדה שקוראים לו ילד כאפות בגלל המראה המגולח, ורק ליבה נראה כאילו התגלח לפני מספר ימים, ככה זה שיש לך צמיחה מהירה, כפרה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
השקה ג'ילט. שוקה כהן,
מי חלק יותר?/שוקה כהן

זה לא סוד שרוב גברברי העולם מגלחים עוד מקומות מלבד הזקן, "בפנים כן, בשיער, בראש, כן", התחיל כהן לגמגם כשנשאל אילו אזורים הוא מגלח. פיניש, לעומת זאת, לא ממש הבין על מה מדובר, "אנחנו טבעי, אח שלי". וקליין? אין לו בעיה להודות שהוא מסדר.

ממש כמו טרנד הגילוח אצל גברים, קיים גם טרנד של אי גילוח אצל נשים. תשאלו את המפורסמים שנתקלו בזה, "ראיתי פעם מישהי שהרימה לי את הבית שחי ויצא לה ראש. כאילו יצא לה ממש ראש מהבית שחי. כמו תינוק מהבית שחי עם מלא שיער". לכהן אמנם לא היתה תקרית כזו, אבל ל'חבר' שלו זה דווקא כן קרה, "היה לי חבר שזה קרה לו, וזה היה קשה מאוד, זה היה קשה מאוד. בוש זה נקרא, ג'ורג' בוש. ברגע שאתה מקבל את הג'ורג' בוש אתה נהיה מאוד לא דמוקרטי ומשחרר".

וואלה! סלבס עדיין מחפשת מישהו שיוציא לה את השערות מהשיניים.

עם זקן או בלי - איך אתם מעדיפים את הסלבס? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully