וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהוניה רובל זועמת: "צבע הוא לא קריטריון, ביבי תתעורר"

10.11.2015 / 14:30

זוכת "האח הגדול" טהוניה רובל עצבנית. הכוכבת לא נשארה אדישה לתחקיר ששודר אמש על מותו של בן העדה האתיופית יוסף סלמסה, וכתבה פוסט נוקב על משטרת ישראל וההנהגה המקומית: "אני ה'שחורה' יכולה לקחת את החוק לידיים שלי". וואלה! סלבס עצבנית

טהוניה רובל. שלומי צ'יקונה,
טהוניה רובל עצבנית/שלומי צ'יקונה

זוכת 'האח הגדול', טהוניה רובל, ידועה בפה הגדול שלה, בטמפרמנט הקצר, ובאומץ הלב. התחקיר ששודר אמש (ב') על מותו של בן בעדה האתיופית, יוסף סלמסה, לא השאיר אותה אדישה והיא החליטה להקים קול זעקה באמצעות חשבון הפייסבוק שלה.

רובל תקפה בסטטוס חריף וחריג את משטרת ישראל ואת ההנהגה המקומית: "אני לא מאמינה למראה עיניי, למה שאני שומעת ולתחושת האפליה שקורעת אותי. רוצה לצעוק את הצעקה של יוסף סלמסה ושל כולנו! כל - כך הרבה שאלות פתוחות!", כתבה רובל בסטטוס הכואב והביעה את הזעזוע שלה ושל הציבור מהתעלומה, בה מעורבות גם רשויות החוק.



רוצים עוד חדשות חמות?
קותי סבג יככב בסדרה על חייו
ג'ורג' קלוני ואמל אלמודין מצפים?
קייטלין ג'נר זוכה באשת השנה

טהוניה רובל. ניר פקין
"שאני ה'שחורה' יכולה לקחת את החוק לידיים שלי" רובל/ניר פקין

רובל המשיכה ותקפה את המשטרה על אוזלת ידה: "איך ייתכן שמשטרת ישראל משתמשת באלימות לא חוקית ולא עומדים לדין. איך אפשר להשאיר ילד זרוק לעיני משפחתו ללא טיפול הולם? איך יכול להיות שאין דיווח כחוק?".

טהוניה אף הגדילה והצהירה כי לגוף האחראי על שמירת החוק במדינה, משטרת ישראל, אין ערך בעיניה יותר: "היום לראשונה אני יכולה להגיד שאני מתביישת במשטרת ישראל ובטח שלא סומכת עליהם בשום צורה. היום נוכחתי שאני ה'שחורה' יכולה לקחת את החוק לידיים שלי, כי ממילא משטרת ישראל לא תעשה את עבודתה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פרנוס סלמסה, אמו של יוסף סלמסה ז"ל, הפגנת יוצאי אתיופיה, 22 ביוני 2015. ראובן קסטרו
הפגנת אמו של יוסף סלמסה/ראובן קסטרו

רובל שבעבר התבטאה כנגד האפלייה שקיימת לטענתה במדינה כנגד יוצאי אתיופיה, לא נשארה חייבת וסיכמה את הפוסט הטעון והכואב במילים החריפות "משטרת ישראל - צבע הוא לא קריטריון. ביבי תתעורר לפני שתהיה מהפכה גדולה. במציאות כזאת כולנו יוסף סלמסה".

מה אתם חושבים על הפוסט של טהוניה? מזדהים עם המחאה? רכלו בפייסבוק

קניון איילון. אביב חופי
ביבי תתעורר!/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully