וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים טובים: מי הציל את עוז זהבי?

וואלה! סלבס

8.11.2015 / 0:54

השחקן האהוב היה בדרך להצגה בצפון, כשלפתע הרכב שלו החליט לשבוק חיים. חבל שבאותו יום הוא החליט לצאת מהבית כשהוא נראה קצת פחות כמו עוז זהבי, וקצת יותר כמו טרוריסט - מה שגרם לרכבים אחרים לחלוף על פניו כשביקש עזרה. אז מה עשה הכוכב? וואלה! סלבס 911

עוז זהבי. ניר פקין
עזרו לי! עוז זהבי נתקע/ניר פקין

למי מכם זה לא קרה: באמצע נסיעה לשום מקום האוטו מחליט שלא מתאים לו יותר לנסוע, ושובק חיים. ברוב המקרים זה נגמר בשעות של המתנה לגרר או לקרוב משפחה - אבל לא במקרה של עוז זהבי, שהחליט להשתמש בנשק החזק ביותר שעומד ברשותו - להיות עוז זהבי ולצאת מזה, כמובן.

עוז זהבי. פאביאן קולדרוף,
מזל שנזכרת איך קוראים לך בזמן. זהבי/פאביאן קולדרוף

בסוף השבוע (ה') עשה זהבי את דרכו לתיאטרון הצפון, להופיע במחזמר "שיער" בכיכובו. השעה היתה כבר 18:45, כשהקהל קנה כרטיסים לשעה 20:30, והפקקים הבלתי נגמרים גרמו לשחקן לקחת דרך צדדית, כדי לא לתת לצופים לחכות.

כשהוא בתוך השדות של רשפון, נדלקה ברכבו של הכוכב נורית אזהרה. זהבי הרים את מכסה המנוע, אך בניגוד לדמות של איציק ב"עספור" - השחקן קצת פחות מבין במכוניות, והגיע למסקנה שמוטב לו להשאיר את האוטו שם ולעצור טרמפ כאחרון התיכוניסטים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עוז זהבי. אינסטגרם, צילום מסך
פחד לאחר לקהל. עוז זהבי ב"שיער"/צילום מסך, אינסטגרם

אממה, השחקן שכח כנראה שכוכב במעמדו לא יכול לצאת מהבית בלי סטיילינג ראוי, וניסה לעצור טרמפים כשהוא קצת פחות נראה כמו עוז זהבי, קצת יותר כמו מחבל: "לבוש כמו ג'וח, שזכה בתואר מלך השוק, עם זקן, מי יעצור לי לטרמפ בימים האלה?" (סיפר זהבי בחשבון הפייסבוק שלו).

לאחר שחלפו מספר מכוניות שככל הנראה נבהלו מהחזות של השחקן - החליט זהבי לשלוף את נשק יום הדין, החל לקפוץ על הכביש ולצעוק: "זה עוז זהבי! תעזרו לי! זה עוז זהבי!", למזלו במקום עבר רכב ובו זוג מעריצים - ששמחו לקחת את הכוכב עד חדרה ואף סיפרו לו שקראו לאיי רובוט שלהם על שמו. חמודים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודה מודה מודה. זהבי והמצילים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחדרה הגיע אחיו של זהבי לקחת אותו הישר לבמה, ואחרי כמה שעות מורטות עצבים עלה הכוכב להופיע מול הקהל שחיכה בקוצר רוח לראותו. ומה שלום האוטו אתם שואלים? התברר שהכוכב סך הכול שכח למלא מים. בפעם הבאה שהמתדלק מציע לבדוק לך שמן מים תגיד כן, הא?

וואלה! סלבס תמיד נותנת למתדלק לבדוק לה שמן מים, מתי כבר יוצא לה לראות גבר רוכן?

מה אתם חושבים על התקרית של עוז זהבי? רכלו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • עוז זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully