וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הסודות של לינור אברג'יל נחשפים

6.11.2015 / 0:40

הטופמודל שהגדילה את החזה, הטופמודל הישראלית שסיבכה את החבר המפורסם, פליאת הריאליטי שבילתה עם הזמר הבינלאומי, כוכבת הילדים שיוצאת עם השחקן ההורס וכמובן, הסודות של מיס יוניברס נחשפים. כל האירועים הלוהטים של השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

יח"צ - חד פעמי

את המקום החמישי תופסת האישה והתוספות החדשות. אחרי שהסתתרה מאחורי הבורקה וברחה מהצלמים רגע לפני הניתוח, עכשיו ג'יזל כבר לא מתביישת להשוויץ בשתלי הסיליקון החדשים. אפשר לשים חצי חצי? (לשים על המסך תמונה של לפני ואחרי) תודו שאתם מעדיפים את ג'יזל הקודמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגדילה בשקל תשעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאללה למקום הרביעי שם נמצאת עוד טופמודל, בר רפאלי, שבסך הכל הגיעה לסיור בתערוכה של החבר הטוב שלה, ציון ברוך, אלא שצורכי תרבות שבאו להרצאה שנקבעה להם עם האמן, לא ממש אהבו את העובדה שהוא מתעכב ומעדיף את הברבור על פניהם. ממש ברבור שחור עבר ביניהם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ציון ברוך, בר רפאלי. אביב חופי
הסתבכו?/אביב חופי

במקום השלישי נמצאת מישהי שמנסה את מזלה כדוגמנית בעולם, אביבית בר זוהר שמה, שנמצאת בימים אלו במילאנו, וזכתה להזמנה מלא אחר מאשר ג'סטין ביבר, שראה אותה במועדון והזמין אותה למתחם הוי אי פי שנסגר עבורו. בהמשך, הוא אף הזמין אותה ואת חברותיה לסוויטה הפרטית שלו. אחלה. באמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו מכירים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

והנה הגענו למקום השני, שם נמצא זוג חדש שמאיים לכבוש את הביצה, ככה זה כשכוכב הילדים גפן ברקאי והכוכבת ההורסת עמית פרקש מחליטים לאחד כוחות ויוצאים כבר מספר שבועות. עכשיו רק נשאר קמפיין משותף והם מסודרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוג חדש./מערכת וואלה!, צילום מסך

ואם בזוגות עסקינן, אז במקום הראשון נמצא זוג שלא ממש צלח את הנישואים. זוכרים כמה מאוהבים היו לינור אברג'יל ושאראס? אז זהו, שמאז הם הספיקו להתגרש ועכשיו הכדורסלן המפורסם הוציא ספר אוטוביוגרפי בו הוא מספר, שלא לומר פותח פה, על מערכת היחסים שלו עם מיס יוניברס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים טובים יותר. לינור ושאראס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully