וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על למאר אודום

7.11.2015 / 0:01

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

שחקן לוס אנג'לס קליפרס למאר אודום. Damian Dovarganes, AP
בזמנים טובים יותר/AP, Damian Dovarganes

# רק לפני כשבועיים קראתם בכל הכותרות על המקרה הטראגי של למאר אודום, לאחר שהובהל לבית החולים בסכנת חיים, בעקבות שימוש מופרז בסמים וכדורי ויאגרה, ועכשיו הוא חוגג 36 שנות קיום. נראה כי הכדורסלן המפורסם לא ממש למד מטעויות העבר בכל הנוגע לצריכת סמים. אביו של אודום היה מכור להרואין, ואם לא די בכך, גם שני חבריו הטובים, ג'יימי סנגוטי ובובי היווארד מתו ממנת יתר של סמים.

שחקן נבחרת ארצות הברית, למאר אודום. Jasper Juinen, GettyImages
לא לומד מטעויות/GettyImages, Jasper Juinen

# למזלו של שחקן הכדורסל, יש לו עוד התמכרות – לא בריאה, אך גם לא מסוכנת כמו ההתמכרות לסמים. למאר העיד על עצמו לא פעם, כי הוא מכור לממתקים. כמה מכור? עד כדי כך שהוא קם באמצע הלילה, בולס ממתקים וחוזר לישון. ואם נגמר? הוא פשוט שולח את העוזר האישי שלו לסיבוב ברחובות העיר באמצע הלילה. העובדה הזו קצת לא מסתדרת עם העובדה שלגברבר המחוספס יש פוביה קשה מרופאי שיניים. אוי, האירוניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן נבחרת ארצות הברית, למאר אודום. Nick Laham, GettyImages
מכור לממתקים!/GettyImages, Nick Laham

# אם חשבתם שהוא רק כדורסלן מוכשר, אז נראה שלבעלה של קלואי קרדשיאן יש עוד כמה תחביבים, אחד מהם הוא שירה. כן, מתברר שהכדורסלן המחונן כל כך אוהב שירה, עד שהוא החליט לפתוח חברת הקלטות משלו, שנקראת Rich Soil Entertainment.

למאר אודום בבית הבושת בנבאדה. dailymail.co.uk, אתר רשמי
לא נעים/אתר רשמי, dailymail.co.uk

# אם לא די בטרגדיה האחרונה שפקדה אותו, נראה שלאודום לא היו חיים קלים. לפני מספר שנים, הוא והאקסית שלו, ליזה מוראלס, איבדו את בנם הקטן, שהיה רק בן חצי שנה, לאחר שמת מוות בעריסה.

# אולי זו גם הסיבה שאודום החליט להקים קרן צדקה העונה לשם "הילדים של קטי", אותה הוא הקים על שמה של אמו, שנפטרה כשהיה בן 12. העמותה, אם אתם רוצים לדעת, דואגת לילדים במצוקה ועוזרת להם שלא לסטות מדרך הישר. חבל רק שהוא סוטה ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully