וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוי ג'ורג' חושף: "שכבתי עם פרינס"

3.11.2015 / 0:02

הזמר הפרובוקטיבי הודיע קבל עם ועדה כי בעבר שכב עם לא אחר, מאשר הזמר פרינס. והכל במהלך צילומים לתכנית 'דה וויס'. לאחר שננזף, התנצל הזמר ואף המציא תירוץ מגוחך במיוחד. וואלה! סלבס נערת פוסטר

מערכת וואלה!
בוי ג'ורג'. מערכת וואלה!
שכבו או לא?/מערכת וואלה!

לידיעת הזמר פרינס, אם לשפוט על פי מקורות על סט הצילומים של 'דה וויס', אתה די פעיל בחדר המיטות שלך, שלא לומר מאוד מגוון, אחרת איך תסביר את ספק פליטת פה ספק הוצאה מהארון של הזמר בוי ג'ורג' שטען ששכב איתך?

יח"צ. GettyImages
איך היה?/GettyImages

גורמים על סט הצילומים של תכנית הכישרונות הידועה, סיפרו למדורי הרכילות, כי בזמן הצילומים, החלו השופטים להתרברב בשיתופי הפעולה המוזיקליים שלהם, כך שבזמן שבוי ג'ורג' מספר בגאווה, תרתי משמע, על שיתוף הפעולה שלו עם סמוקי רובינסון, השופטת שלצידו, פלומה פיית', סיפרה שהיא דווקא שרה דואט עם לא אחר מאשר הזמר פרינס. או אז התעורר לו מר ג'ורג', ואמר, כך על פי המקורות, "תשכחי מזה מאמי, אני שכבתי עם פרינס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז היה או לא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל דאגה, כי מיד לאחר הפליטה המפלילה, עצרו המפיקים את הצילומים, לקחו את הזמר הפרובוקטיבי אל מאחורי הקלעים, נזפו בו קלות, כך שכשהוא חזר אל שולחן השופטים, הוא כבר התנצל והסביר שבסך הכל היה לו פוסטר של פרינס מעל המיטה. עכשיו רק מעניין מה בוי ג'ורג' עושה עם הפוסטרים שלו?

וואלה! סלבס עדיין מנשקת את הפוסטר של ההוא עם השפם מ'הכל עובר חביבי', זה אומר שהיא בהריון ממנו?

מה דעתכם: שכבו או לא? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully