וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: ביונסה נוחתת על אדמת הקודש

29.10.2015 / 17:00

התפקיד ההוליוודי של דר זוזובסקי, הגירושים של האלי ברי ואוליביה מרטינז, ההסתבכות של אליאב אוזן, התביעה של מנחם בן וכמובן, ההגעה של ביונסה לארץ ישראל. כל הסיפורים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אימג'בנק GettyImages

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד פותחת הישראלית ההורסת, דר זוזובסקי, שמביאה כבוד עולמי, לאחר שהצטלמה לסרט הוליוודי חדש לצידן של מישה ברטון ודריל האנה.

דר זוזובסקי. אביב חופי
הוליווד קוראת לה. דר/אביב חופי

במקום הרביעי מחכה עוד הוליוודית, הפעם עם בשורות קצת פחות משמחות, כי האלי ברי ואוליביה מרטינז החליטו לשים קץ למוסד הנישואים והתגרשו אחרי שנתיים של נישואים מאושרים. או שבעצם, לא ממש. לפחות עכשיו יש הסבר לתמונות הקשות של ברי יום לפני שפורסם דבר הגירושים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
האלי ברי, אוליביה מרטינז. GettyImages
כבר לא. האלי ואוליביה/GettyImages

במקום השלישי, הפעם בביצה המקומית, שם נמצא אליאב אוזן שנחקר בשבוע שעבר בחשד שהצית את בית העסק של אחד מעובדיו לשעבר. תירגעו, כי נכון לעכשיו המשטרה נוטה להאמין כי לאליאב לא היה יד בדבר.

אליאב אוזן דנית גרינברג. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
לא אשם. אליאב/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

אל המקום השני מגיע פליט ריאליטי, מנחם בן שמו, שהחליט לתבוע את אגודת הלהט"ב בטענה שאלו הקימו מאפיה והרסו לו את הפרנסה בעקבות טור הומפובי שכתב כנגדם. לצערו של בן, ורק לצערו, הוא נאלץ לשלם אגרה, אך סרב ולכן התביעה בוטלה.

מנחם בן. ראובן שניידר
נתראה בבית משפט. או שלא. מנחם/ראובן שניידר

ובמקום הראשון נמצאת הבחורה ששמה את הד' במילה דיווה, נו כן, ברור שביונסה. גורמים בתעשיית המוזיקה סיפרו לוואלה! סלבס כי מיס קרטר הסכימה סוף סוף להגיע לישראל וכעת מתקיים משא ומתן עם מספר מפיקים ישראלים על מנת לגרום לזה לקרות.

ביונסה. צילום מסך
נתראה בישראל? ביונסה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully