וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון ברוך מגיב על הפרשה: "זה מצחיק אותי"

29.10.2015 / 13:15

אחרי שתעשייה שלמה סערה בעקבות פרשת ההעתקה שנחשפה לראשונה בוואלה! סלבס, קבלו תגובה ראשונה של ציון ברוך, שטוען כי לא עשה שום דבר רע וכי כל העניין בכלל מצחיק אותו. וואלה! סלבס משועשעת

עריכה: מאיה בן ניסן

רק לפני שבוע, וואלה! סלבס חשפה בפניכם לראשונה, כי אמנית בשם שרון אביטל טוענת כי הציורים בתערוכה החדשה, "אחותי, כלה", של ציון ברוך, בעצם מועתקים מבובות שהיא עיצבה. התעשייה סערה, כולם היו בהלם - אבל ברוך שתק. עד עכשיו, כמובן.

שבוע לאחר מכן, השחקן והצייר מתייצב מול המצלמה של וואלה! סלבס ומגיב לראשונה על ההאשמות הקשות, שטוענות כי הוא בעצם עקב באינסטגרם, אחר אמנים רבים שמייצרים את הבובות המדוברות ופשוט העתיק אותן אחת לאחת.

רוצים עוד רכילות?
רתם איזק: "אני ואיציק מעולם לא היינו זוג"
אוולין הגואל מפגיזה בחולצה שקופה
אב השנה: דיוויד בקהאם מקעקע ציור של בתו

ציון ברוך, הרשימה. אינסטגרם, מערכת וואלה!
העתיק או לא? ציון/מערכת וואלה!, אינסטגרם

"זה מצחיק אותי"

"כל העניין הזה של ההעתקה, או כל מיני דברים שאותה בחורה טוענת, מאוד מוזרים לי. קודם כל מעולם לא אמרנו שהמצאתי את הבובה הזו, תמיד אמרתי שמדובר בבובה שגיליתי באינטרנט ועקבתי אחריה וגיליתי אותה באינסטגרם", אומר ברוך ומוסיף, "כל הקטע הזה של להאשים בהעתקה של משהו שהוא תלת מימד שזה בובה, לדו מימד שזה ציור - זה גרם לי לא להתייחס כל כך, בגלל זה גם שתקתי, נתתי לה את המקום שלה. באמת לא הבנתי את ההמולה שהיא עשתה. אני מצטער לא עשיתי שום דבר רע"


כשנשאל ברוך לגבי העובדה שעקב אחרי האמנים באינסטגרם, אמר, "לא הסתרתי אף פעם. אני עוקב אחריהם בשם שלי. לא נתתי לאנשים סביבי לעקוב בשם בדוי, הייתי עושה לייקים והכי חשוף, כי לא ראיתי במה שאני מצייר בובה קיימת שום דבר פסול. זה מצחיק אותי. מה שהכי מצחיק אותי זה התגבבה של אמא שלי שאמרה תראה מה זה אחרי ששמתי מלח בכל חדר תחשוב אם לא הייתי שמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ציון ברוך יאנה יוסף. רפי דלויה
אובססיבי. ציון ויאנה/רפי דלויה

"זה הרגיש לי קצת אובססיבי"

"כל העניין גם של לחפש כל הזמן את הרפרנסים מאיפה ציריתי וזה הרגיש קצת אובססיבי כאילו, גם אם זה לא שלך וכל מיני אמנים שהבאת, את בחיפוש השראה שלי שאני לא מבין כל כך. אני לא מבין מה רוצים. המסר שלי בגדול, שאתה צייר - מה שעינייך רואות אתה יכול לצייר, ואם זה משהו קיים אתה יכול לצייר, כל עוד לא העתקת ציור והעתקת בובה שהיא קיימת, שמעולם לא הסתרת שיש את הבובה הזו והיא קיימת, הכל בסדר. באמנות כל אחד לוקח את זה למקום שלו, ואם יש פה כמה בובות שהיא סירקה אותן כמו שאני צרייתי אותן אז יפה".

וואלה! סלבס הואשמה בעבר בהעתקת הפלולה של אילנית לוי

מה דעתכם: העתיק או לא? רכלו לנו בפייסבוק

ציון ברוך. אינסטגרם, צילום מסך
נראה דומה?/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • ציון ברוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully