וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי נוחתת וחושפת

וואלה! סלבס

28.10.2015 / 15:07

ההוליוודית הלוהטת חזרה עם ארבעת ילדיה הבוגרים מטיול שורשים לבנה מדוקס בקמבודיה, וככל הנראה שכחה שיש צלמים בכל מקום. אה כן, גם את החזייה היא שכחה. וואלה! סלבס חושפת

ספלאש
אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
ממש כמו בני אנוש רגילים. משפחת ג'ולי - פיט נוחתת/ספלאש

אנג'לינה ג'ולי מוכיחה לכולם, שלמרות שהיא אחת הכוכבות הכי גדולות הכי גדולות בעולם כרגע, זה לא אומר שהיא וילדיה לא יכולים לסחוב לבד את התיקים והמזוודות שלהם כשהם נוחתים מטיסה – ושלהיות אחת הנשים החזקות בעולם ממש לא מחייב אותך ללבוש חזייה. להיפך.

לעוד סיפורי סלבס:
מגעים מתקדמים: ביונסה בדרך לישראל
אמה סטון ואנדרו גרפילד נפרדים

אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
קדימה ילדים, שלא נפספס את האוטובוס. אנג'לינה והפמליה/ספלאש

ג'ולי, שנחתה עם ארבעת ילדיה הבוגרים מדוקס (14), פאקס (11) זהרה (10) ושיילו בת ה – 9, מטיול שורשים שערכה לבנה הגדול, מדוקס, במדינה ממנה אומץ, קמבודיה. מעבר לטיול שורשים לנער המתבגר, ג'ולי משלבת גם ביזנס, ובוחנת לוקיישנים לסרט חדש באותה מדינה.

למרות שלמשפחת פיט – ג'ולי יש מטוס פרטי בבעלותם (ברור), הם עדיין העדיפו לקחת טיסה מסחרית כאחד האדם, ולסחוב את התיקים שלהם לבד. איזו צניעות. חבל שמאמא ג'ולי לא הפגינה כזאת צניעות בבחירת האאוטפיט – ועשתה טעות של ילדה חדשה בכיתה, כשיצאה בחולצה שחורה שקופה ללא חזייה - הישר לפלאשים של צלמי הפפראצי, וחשפה בגאווה את המרפסת היפה.

אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
שיילו מתעקשת על המראה הנערי. ג'ולי והמשפוחה/ספלאש

לא ברור אם מדובר בטעות אנוש או שמא בתרגיל, וכל עניין "החולצה השקופה" היה סוג של הצהרת כוונות של הגברת ג'ולי, שכזכור במאי 2013 חשפה בצעד נועז כי עברה כריתת שד כפולה, וניתוח פלסטי לשחזור. כך או כך - גו'לי נראית יפה מתמיד. וכן, גם המרפסת המפוארת שלה.

וואלה! סלבס לא לובשת חזיות, עד שלא יגיע הגבר שירצה להוריד אותן ולשרוף לה אותן מעל הראש.

מה אתם חושבים על התאונה האופנתית של אנג'לינה? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully