וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום עליכם: קים קרדשיאן מטיסה מעריצים לבראנץ' יום הולדת

25.10.2015 / 12:03

כוכבת הטראש ההריונית לא מפסיקה להפתיע, כך שביום שבת הטיסה אליה קומץ קטן של מעריצים שרופים לבראנץ' יום הולדת מצומצם. וואלה! סלבס עפה על עצמה

צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחס אישי. המעריצים לא מאמינים שזה קורה להם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור אם זו הנשמה הטובה שלה, הצורך בעוד קצת תשומת לב, או סתם הרצון בעוד וידאו שווה לאינסטגרם, כך או כך בסוף השבוע האחרון התמזל מזלם של כמה מעריצים ברי מזל, כשמושא הערצתם, קים קרדשיאן, ובעלה קניה ווסט הטיסו ואירחו קומץ מעריצים לציון יום ההולדת ה – 35 של הקרדשיאנית, שחל בשבוע שעבר. המעריצים זכו למפגש עם הזוג ווסט שכלל בראנץ' מפואר, וכמובן - תיעוד לרשתות החברתיות - אחרת מה היה שווה כל המפגש?


לעוד סיפורי סלבס:
מאור שוויצר ומירב פלדמן נפרדו
שני אטיאס מככבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה וחתימה. המעריצים מתעדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז אחרי שבעלה, עשה לה מסיבת הפתעה בחיק החברים והמשפחה בהקרנה פרטית של סרט, מלכת הטראש החליטה שצריך גם לחגוג עם האנשים הבאמת חשובים בחייה – המעריצים השרופים כמובן.

קים צייצה בטוויטר שהיא הזמינה לבראנץ' היוקרתי כל מעריץ בעל עמוד למעריצים שהיא עוקבת אחריו ברשתות החברתיות. קים בסך הכל עוקבת אחרי 95 חשבונות אינסטגרם ו – 122 חשבונות טוויטר, כך שקומץ מעריצים ממש אקסלוסיבי זכה להנות מכל הטוב הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סועדים ומתעדים. קניה עם מעריצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרדשיאן הכריזה שהיא הופכת את העניין למסורת – ובשנה הבאה תזמין מעריצים חדשים בעלי פרופילים של הערצה כלפיה. זה הזמן לפתוח אחד כזה, אם עדיין אין לכם – מי יודע, אולי בשנה הבאה תשבו לבראנץ' עם קים, קניה, נורת' והבייבי החדשה (איסט ווסט?)

כמובן שאין מפגש עם קים קי בלי איזה סלפי, אלא שהפעם אחת המעריצות הצליחה להערים עליה וצילמה וידאו. ההריונית ההורסת שלא הבינה כי מדובר בסרטון, החלה לדפוק פוזות למצלמה כאחרונת המתלהבות, אלא שאז הסבירה לה המעריצה כי מדובר בוידאו - מה שהלחיץ את קים קי שאמרה: "הציצים שלי נראים ענקיים". רק עכשיו שמת לב, כפרה?

וואלה! סלבס מזמינה לארוחת ערב את כל מי שעוקב אחריה באינסטגרם. שכל אחד יביא את המאכל שמייצג את העדה שלו. יהיה שמח.

מה אתם חושבים על המחווה של קים למעריציה? רכלו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קים ומעריצה/מערכת וואלה!, צילום מסך
קים קרדשיאן. מערכת וואלה!
דואגים למעריצים שלהם. קרדשיאן ווסט/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully