וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אמנות או נמות: ציון ברוך מסתבך עם אמנים עצבניים

23.10.2015 / 6:57

השקר הגדול של ביונסה, ההתנהגות הדיוואית של יעל בר זהור, פליט הריאליטי שחשוד כי לקח את החוק לידיו, התביעה של בר רפאלי וכמובן, ההסתבכות של ציון ברוך עם אמנים מהעולם - כל הסיפורים הלוהטים של השבוע. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

בימוי: דובי קליין

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד פותחת ביונסה ששכחה שלמלכות אסור לשקר – בטח לא למלכת הדבורים, והסתירה מהעולם את גילה האמיתי. על פי אביה של קווין בי, היא בכלל בת 36 ולא 34.

ביונסה. ספלאש
אז בת כמה את מאמי? ביונסה/ספלאש

במקום הרביעי, הפעם עם דיווה אחרת, או לפחות אחת שחושבת שהיא כזו – יעל בר זוהר, שהחליטה שהיא לא בנויה לדיבורים על הריונות ועזבה ראיון עם וואלה! סלבס באמצע, לאחר שהתבקשה לדבר על ההריון של ציון ברוך. מאמי, בבלוקבסטר עדיין מחפשים את הסרט שאת חיה בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יעל בר זוהר. רפי דלויה
דיוה או זיוה? יעל/רפי דלויה

אל המקום השלישי מגיע כוכב ריאליטי מפורסם שחשוד בהצתת בית עסק. מתברר שבחור שעבד בבית העסק של פליט הריאליטי החליט לפתוח בית עסק מתחרה מעבר לכביש. אז מה עשה הפליט? על פי החשד, הוא פשוט הצית לו את המקום.

ניידת משטרה. ShutterStock
על המוקד!/ShutterStock

במקום השני נמצאת מישהי שכבר החליטה לקחת את המקרה שלה לבית המשפט. כן, בר רפאלי החליטה לתבוע, שימו לב, את העורך דין שלה. אותו אחד שייצג אותה בתביעה מול סמסונג. ולמה? כי אותו עורך דין לווה ממנה 120 אלף שקל במהלך התביעה, אך נחשו מה – שכח להחזיר לה את המזומן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית המשפט! בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום הראשון מגיעה עוד תביעה – הפעם אמנים שונים מתכוונים להתאגד ולתבוע את ציון ברוך על כך שהעתיק את עבודותיהם. זוכרים שרק לפני שבוע השיק ברוך את תערוכת הציורים שלו? אז עכשיו מתברר שמספר אמנים התאגדו ורוצים לתבוע אותו בטענה שהעתיק את היצירות שלהם. על כך נאמר אמנות או נמות.

ציון ברוך, הרשימה. אינסטגרם, מערכת וואלה!
אמנות או נמות. ציון/מערכת וואלה!, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully