וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת תל אביב חוקרת חשד כי כוכב ריאליטי גרם להצתה

וואלה! סלבס

20.10.2015 / 21:04

זה ממש לא היה צפוי: משטרת ישראל חוקרת חשד כי כוכב ריאליטי מוכר עומד מאחורי הצתת בית עסק בצפון תל אביב, כנקמה בעובד לשעבר על כך שפתח עסק מתחרה. וואלה! סלבס חוקרת

שוטר עוצר גבר. ShutterStock
שוטר עוצר גבר/ShutterStock

משטרת תל אביב בודקת חשד כי כוכב ריאליטי מוכר גרם להצתת בית עסק של עובדו לשעבר. על פי החשד, בקבוק תבערה הושלך לפני מספר ימים על בית העסק של העובד. בעקבות כך נפתחה חקירה במשטרת מרחב ירקון, ובמהלכה עלה החשד כי סכסוך עסקי בין פליט הריאליטי לבין בעל בית העסק הוביל להצתת החנות, כאשר על פי החשד כוכב הריאליטי שיגר את המצית לזירה.

ניידת משטרה. ShutterStock
ניידת משטרה/ShutterStock

אז מה קרה אתם שואלים? כוכב הריאליטי העסיק את הבחור כעובד בבית העסק המצליח שלו במרכז הארץ. עד כאן הכול טוב ויפה, רק שהעובד החליט לפרוש כנפיים ולצאת לדרך עצמאית ופתח בית עסק מתחרה, ממש מול בית העסק של הכוכב.

עקב כך, השניים נכנסו לסכסוך עסקי, אותו ניסו לפתור גם באמצעות בורר מוכר בתעשיית הבידור המקומית, אך ככל הנראה הניסיון הזה לא צלח.

זמן קצר לאחר הבוררות, בית העסק של העובד לשעבר הוצת, ככל הנראה באמצעות בקבוק תבערה שהושלך לעברו. לוואלה! סלבס נודע כי המשטרה חוקרת את המקרה, ואם לא יחולו שינויים של הרגע האחרון בכיוון החקירה, שוטרים יגיעו לביתו של פליט הריאליטי לעצור אותו לחקירה.


וואלה! סלבס מאמינה שסכסוכים צריך לפתור רק בדרך השלום.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully