וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על קייטלין ג'נר

31.10.2015 / 0:03

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייטלין בימים כברוס ג'נר/מערכת וואלה!, צילום מסך

# קייטלין ג'נר, נולדה כברוס ג'נר לפני 66 שנים, במאונט קיסקו, ניו יורק. בהיותו תלמיד תיכון, עסק בענפי ספורט רבים: כדורגל, כדורסל, אתלטיקה וסקי מים, ואף השתתף באולימפיאדת מינכן. הקריירה הספורטיבית של ג'נר הפכה אותו לדמות מוכרת ברחבי העולם, כחלק מהנסיון שלו להפוך את הקריירה שלו ליותר מלאה ועשירה, ניסה ברוס להשתלב גם בעסקי הקולנוע. הוא הופיע בסרט קולנוע, סרטי טלוויזיה ואף שיחק בתפקיד אורח ב"ספינת האהבה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיווה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

#גם לפני השינוי המדובר, קייטלין הייתה חובבת ניתוחים לא קטנה. בעבר, היא גילחה את הגורגורת שלה כדי לתת לפנים ולצוואר מראה יותר נשי ומעודן. כבר בתחילת שנות השמונים, היא עברה ניתוחי הרמות פנים, עפעפיים ואף ניתוח אף.


#הרבה לא יודעים שקייטלין היא דיסלקטית. בעבר היא סבלה רבות בניסיון לקרוא ואף לקלוט מידע. לא פעם היא סיפרה איך בעיית הדיסלקציה השפיעה על הבטחון העצמי שלה, "הייתי בטוחה שכולם מצליחים הרבה יותר ממני, הייתי מסתכלת על הסובבים אותי, הקולגות שלי וראיתי איך לכולם קל בקריאה, פחדתי מהרגע שבו המורה תבקש ממני להקריא בפני כל הכיתה", סיפרה בראיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קייטלין ג'נר לובשת ורסצ'ה בטקס פרסי ESPYS , יולי 2015. GettyImages
קייטלין בשמלה של ורסצ'ה/GettyImages

#כולם מכירים את קלטת הסקס הביתית של קים קרדשיאן שהפכה ללהיט ענק, אבל הרבה לפני הלהיט הביתי הזה, קייטלין הוציאה קלטת משלה שהפכה ללהיט גדול. לא, לא מדובר בפורנו, אלא בקלטת וידאו לאימוני כושר בבית, שהפכה ללהיט מידי והיום נחשבת לפריט אספנים.


#קייטלין הפכה להיות אושיית אופנה ענקית בחודשים האחרונים. מעצבי על מהשורה הראשונה מתחננים להלביש אותה ושולחים לה בגדים, תיקים ותכשיטים במטרה לזכות להלביש את אושיית האופנה. בין מעצבי האופנה שרוצים ביקרה של קייטלין אפשר למצוא את מייקל קסטלו, דונטלה ורסאצ'ה, ויקטוריה בקהאם , הרו לגר, בדג'לי מישקה וזאק פוזן.

קייטלין ג'נר. splash
יפה בכחול!/splash
קייטלין ג'נר. ואניטי פייר, צילום מסך
תקראו לי קייטלין!/צילום מסך, ואניטי פייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully