וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: כוכב 'הבורר' פותח פה על לוחמי מג"ב

15.10.2015 / 17:00

אייל גולן בדרך לריאליטי, אח של בר רפאלי מסתבך, יעל בר זוהר עושה לכם מהפך, מעשה הגבורה של עוז זהבי, וכמובן, הסטטוס של כוכב 'הבורר' שעלה לו בלא מעט תגובות נוזפות - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עריכה: מאיה בן ניסן בימוי: דובי קליין

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד פותח הזמיר המסלסל, אייל גולן, שהחליט לממש את אהבתו הגדולה. לא, לא רוסלנה, כדורגל! וככל הנראה יצטרף לקאסט בעונה הבאה של הריאליטי גולסטאר. טוב, לפחות שיר נושא כבר יש!

אייל גולן. שלומי גבאי
חולה על כדורגל! אייל/שלומי גבאי

במקום הרביעי נמצאת הטופמודל שמסרבת לרדת מהכותרות, בר רפאלי. הפעם, בזכות אחיה למחצה, ניל בן פורת, שעל פי הטענות הפליק לאחת המלצריות במסעדה שלו כמה פליקים על הישבן. אז זהו, שזה נחשב להטרדה מינית! אז הוא שילם לה פיצויים בסך עשרת אלפים שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בר רפאלי ואחיה ניל רפאלי. אביב חופי
ישלם פיצויים/אביב חופי

למקום השלישי הגיעה הלוליטה הנצחית, יעל בר זוהר, שתחזור בקרוב למסך ותנחה את הגרסא המחודשת לתכנית המהפך ביחד עם דורין אטיאס. ושום מילה על כך שהיא הוכתרה לא פעם כמלכת השוק.

יעל בר זוהר. ניר פקין
מהפך! יעל/ניר פקין

הגענו למקום השני, הפעם בסיפור גבורה. ככה זה שעוז זהבי
יוצא לסיבוב על יאכטה עם נועה מימן ומציל אותה ממוות לאחר שזו טובעת בים ונחנקת מחבל שנכרך סביב צווארה. מי אמר דיוויד שרבט במשמר המפרץ ולא קיבל?

נעה מימן ועוז זהבי. שלומי צ'יקונה ואביב חופי, עיבוד תמונה
משמר המפרץ! עוז ונועה/עיבוד תמונה, שלומי צ'יקונה ואביב חופי

ובמקום הראשון, השחקן הערבי, יוסף אבו ורדה, או כפי שאתם מכירים אותו 'בולדוג' מהבורר, שחשב כי הירי במחבלת מעפולה היה מוגזם או לדבריו 'רצח בדם קר', אז הוא כתב סטטוס שזכה לביקורות וקללות, החליט להוריד אותו ולהתנצל על הניסוח אבל לא על העיקרון. שמישהו יקרא לבורר ונסגור תסיפור?

יוסף אבו ורדה. פייסבוק, צילום מסך
"רצח בדם קר". יוסף/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully