וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ליאונרדו דיקפריו מאורס

12.10.2015 / 9:34

בטיימינג די הזוי, רגע לאחר שהאקסית הישראלית שלו צעדה אל החופה, מדווחים אתרי הרכילות מעבר לים כי השחקן המסוקס כרע ברך והציע נישואים לבת הזוג שלו קלי רורבאך. וואלה! סלבס ילדה קטנה

ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
שיהיה במזל! ליאו וקלי/ספלאש

תקראו לו ילדותי, תקראו לזה צירוף מקרים או אפילו תקראו לזה סימן משמיים - כך או כך, הרווק הכי נצחי של הוליווד, ליאונרדו דיקפריו, סוף סוף כרע ברך והציע נישואים לבת הזוג שלו. אם פספסתם, קוראים לה קלי רורבאך.

לא ברור אם זה הרצון להחזיר לאקסית הישראלית שלו, בר רפאלי, על כך שהתחתנה עם עדי עזרא או סתם ההבנה שהוא צריך דור המשך - העיקר שדיקפריו, שעד היום החליף בנות כמו גרביים, החליט, כך על פי מדורי הרכילות מעבר לים, לכרוע ברך ולהציע נישואים. כן, מישהי סוף סוף הצליחה לדוג את הדג השמן (תרתי משמע) ברשתה.

רוצים עוד רכילות?
יפה ואופה: מי תנחה את ריאליטי האפייה החדש?
אאוץ': התאונה הכואבת של טום באום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאורסים או לא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם גם אתם, ממש כמו וואלה! סלבס כבר הותשתם מלעקוב אחר חיי האהבה של הדיקפריו, אז תדעו שמי שזכתה בו היא דוגמנית בת 25, שכיכבה בעבר, איך לא, במגזין הנחשב "ספורטס אילוסטרייטד", וכן, גם היא, ממש כמו האקסית הישראלית, מטפחת שיער בלונדיני ופיגורה לוהטת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ליאונרדו דיקפריו, ריהאנה. ספלאש
גם איתה הוא היה. ליאו וריהאנה/ספלאש

על פי המגזין 'OK', ההצעה, שהתקיימה באופן ספונטני, נערכה ב-26 בספטמבר, במסעדה בניו יורק, "ליאו עצר לרגע, הסתכל עליה ואמר לה שהוא רוצה לבלות את שאר החיים שלו איתה", סיפר מקורב לשחקן, "קלי היתה המומה, אבל ליאו שכנע אותה שהוא מתכוון לזה והיא הסכימה בנשיקה". חמודים.

ליאונרדו דיקפריו עם בר רפאלי במשחק הלייקרס, לוס אנג'לס, אפריל 2010. Noel Vasquez, GettyImages
זוכרים את הרומן הזה? ליאו ובר/GettyImages, Noel Vasquez

על פי המקורבים, השניים כבר החלו בהכנות, אך שום דבר עדיין לא נקבע. עם זאת, אתרים אחרים מדווחים כי מדובר בשקר, וכי השניים לא יצעדו לחופה בזמן הקרוב. את תגובתו של דיקפריו, מן הסתם, לא השיגו. עכשיו נותר לראות איזו כלה תהיה יותר יפה - בר או קלי.

כזכור, ברזומה הרומנטי הארוך של השחקן המחונן קיימות לא מעט דמויות מפורסמות, כשאת הרשימה מובילות הדוגמנית ג'יזל, השחקנית בלייק לייבלי, ריהאנה, הדוגמנית טוני גארן, הדוגמנית ארין הית'רטון וכמובן, הדוגמנית הישראלית.

וואלה! סלבס רצתה להתנקם באקס שלה, אז היא התחתנה עם האמא החורגת של אישתו.

ליאונרדו דיקפריו. GettyImages
האישה של חייו. ליאו ואמא/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully