וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז זהבי מציל את נועה מימן ממוות

11.10.2015 / 0:03

הכוכב המסוקס, שבילה ביחד עם יורשת העצר על יאכטה בלב ים, הציל אותה מטביעה ומוות כאשר קפץ לים והציל אותה לאחר שהחליקה מאבוב ונכלאה בתוך שקית ניילון שהיתה במים. וואלה! סלבס משמר המפרץ

נעה מימן ועוז זהבי. שלומי צ'יקונה ואביב חופי, עיבוד תמונה
מציל חיים!/עיבוד תמונה, שלומי צ'יקונה ואביב חופי

עוז זהבי כבר רגיל לסצנות אקשן, בעיקר כאלו שמבוימות ומצולמות. אך נראה שהמקצוע לימד אותו דבר או שניים גם על במציאות, כך שבמבצע נועז במיוחד - הציל זהבי את ידידתו, יורשת העצר נועה מימן, כשזו נפלה וטבעה בלב ים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבר גבר!/מערכת וואלה!, צילום מסך

יורשת העצר והשחקן המסוקס שהו ביחד על יאכטה והשתעשעו בספורט ימי. בשלב מסוים, עלתה מימן על אבוב שהיה קשור ליאכטה, אלא שלפתע החליקה מהאבוב הישר לתוך חבל ניילון מפותל שהיה במים. למזלה של מימן, רגע לפני שהיא איבדה רוח חיים, קפצו זהבי וחבר נוסף למים והצילו אותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נועה מימן. אביב חופי
ניצלה בנס. נועה/אביב חופי

"אתמול היה לי סוג של נס. באיזה צורה ממש מוזרה הצלחתי להחליק מאבוב שקשור למפרשית היישר לתוך חבל ניילון מפותל במים שככל שהסירה התרחקה הלך וסגר עלי", כתבה מימן בסטטוס מרגש בפייסבוק, "היה שם איזה אוסף של ניסים מעורבב. העובדה שניסיתי לצאת מהלולאה לפני שהתהדקה גרמה לכך שהלולאה תסגר על הצוואר ובית השחי שלי ולא על הצוואר לבד. שלושת החברים שהצילו אותי, שניים קופצים אלי ללב ים בלי לחשוב רגע וסקיפר אחד שעושה מנובר מדויק ונכון ומהיר. בזכותם. ובזכותי. אני כאן עוד. בגוף שלם", כתבה מימן.

בפעם האחרונה שוואלה! סלבס נפלה לים, המציל ברח.

מה דעתכם על מבצע ההצלה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully