וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: החשבון השמן של עידו רוזנבלום ויונית לוי

8.10.2015 / 17:00

הקמפיינים של אילנית לוי ומירי בוהדנה, הסרט החדש של דנה פרידר ועפר שכטר, ההורים המפורסמים שלא הוזמנו לחתונת בתם, הגוף הרופס של וין דיזל וכמובן, הסכום המטורף שקיבל עידו רוזנבלום בשביל לפרסם המבורגרים - כל האייטמים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

בימוי: דובי קליין עריכה: מאיה בן ניסן

את המקום החמישי תופסות צמד החברות מירי בוהדנה ואילנית לוי שקטפו, כל אחת בנפרד, קמפיין שווה במיוחד. בזמן שבוהדנה תדגמן שמלות כלה, החברה הטובה שלה, לוי, תככב בפרסומת לסיבים תזונתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה עם קמפיין משותף?/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הרביעי, נמצאים צמד אחר, דנה פרידר ועפר שכטר, שיככבו בקרוב מאוד על המסך בסרט קומי חדש 'הלהקה האחרונה בלבנון', שמדבר, איך לא, על חיילים. אלא שהפעם מדובר בחיילים ג'ובניקים. ממש כמו במציאות לא?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עפר שכטר דנה פרידר. רפי דלויה
הלהקה! עפר ודנה/רפי דלויה

גם במקום השלישי נמצא זוג, אלא שהפעם מדובר באחד הוליוודי ושמם טום קרוז וניקול קידמן, שלא הוזמנו לחתונת בתם המאומצת, איזבלה, שהחליטה לערוך חתונה מצומצמת (יותר משל בר!) ולא הזמינה את ההורים, זאת למרות שאבא טום שילם על הכל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מוזמנים. איזבלה, ניקול וטום/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השני, עדיין בהוליווד, כי וין דיזל החליט לירוק לבאר ממנה הוא שותה או יותר נכון לבטן ממנה הוא אוכל, והציג לראווה גוף רופס ושמנמן בצילומי פפראצי. אז רגע, הוא כבר לא מהיר אבל עדיין עצבני?

וין דיזל. ספלאש
לא נעים בכלל. וין/ספלאש

ובמקום הראשון, נמצא עוד נהג, אלא שהפעם מדובר בנהג המונית הכי מפורסם בארץ, עידו רוזנבלום שקטף 450 אלף שקלים. על מה ולמה? בשביל לפרסם רשת המבורגרים. נקווה שזה לא כולל משלוחים חינם, כי גם ככה המצלמה מוסיפה חמישה קילו.

עידו רוזנבלום, יונית לוי. צ'ינו פפראצי,
בתיאבון. עידו/צ'ינו פפראצי
  • עוד באותו נושא:
  • הרשימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully