וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על קייט וינסלט

9.10.2015 / 0:01

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

קייט וינסלט על השטיח האדום, 2014. GettyImages
מפלצת דבש! קייט וינסלט/GettyImages

# קייט וינסלט נולדה לפני 40 שנה בעיר רדינג שבאנגליה למשפחה של שחקנים. וינסלט גדלה על פי הזרם הפרוטסטנטי בנצרות אנגליקניות. בגיל 11 היא החלה ללמוד דרמה בבית ספר לתיאטרון. עבודת המשחק הראשונה שלה, הייתה לפרסומת לדגני בוקר שם שיחקה מפלצת דבש!




# בשנת 2011 וינסלט נקלעה לשריפה באי הנופש של איש העסקים והמיליארדר הבריטי סר ריצ'ארד ברנסון (מנכ"ל וירג'ין), בזמן שאירח עשרים חברים על הוילה, שם שהתה עם שני ילדיה מיה וג'ו. בנוסף להוריקן איירין שהשתולל באי, פרצה גם סופת ברקים מאסיבית, כך שברק שהיכה בבית גרם לשריפה קטלנית שהתפשטה ברחבי הווילה במהירות הבזק.
בזמן שהאורחים ברחו כל עוד נפשם בם, הבחינה ווינסלט כי אמו בת ה-90 של המיליארדר נשארה מאחור ואינה מסוגלת לברוח מספיק מהר. מבלי לחשוב יותר מדי חשה הכוכבת סופר-הירו, הרימה את הקשישה ואצה רצה לאזור מבטחים.

קייט וינסלט על השטיח האדום, 2014. GettyImages
וינסלט על השטיח האדום מקבלת כוכב על שמה/GettyImages

# למרות ששיחקה במספר תפקידים בולטים בסרטי קולנוע, גם חייה האישיים של וינסלט ידעו דרמות לא פשוטות. בשנת 2000 קיבלה הכוכבת מיילים עם איומי רצח. המסרים הועברו דרך הכתובת של מועדון המעריצים שלה. המטרידה, שהזדהתה בשם "דינה", כתבה מספר מסרים, חלקם מרושעים במיוחד. באחד מהם בישרה הכותבת לוינסלט שהיא עומדת להגיע ללונדון. מסר אחר התייחס לבית החדש שוינסלט קנתה יחד עם בעלה לשעבר, במאי הקולנוע ג'ים טריפלטון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קייט וינסלט על השטיח האדום, 2014. GettyImages
יפה באדום/GettyImages

# הפריצה הגדולה שלה היתה כמובן בשנת 1997 כאשר הופיעה לצדו של לאונרדו דקפריו בסרט "טיטניק", תפקיד שהפך אותה לכוכבת קולנוע ענקית וזכתה באינספור מועמדיות על תפקידה כולל לפרס האוסקר. את הפרמיירה של הסרט היא החמיצה בגלל שהיא נאלצה להיות נוכחת בהלוויה של חבר טוב שלה ואקס מיתולוגי.


# בשנה שעברה, שר המועצה המקומית של העיירה סאות' דאון שבדרום-מזרח אנגליה דחתה בנחרצות את תוכניותיה של קייט ווינסלט להקיף בגדר את גן ביתה בן המאה ה-15. וינסלט, שאהבה את ביתה לשעבר בכבעות מחוז סאקס חששה לפרטיותה של משפחתה, מה שגרם לה להגיש בקשה לרשויות לבניית שערי עץ וגדר נצרים גבוהה סביב גן הבית. המועצה המקומית, שמעמדה של ווינסלט לא הרשים אותה, דחתה את הבקשה בטענה שמאפיין אדריכלי זה מתאים יותר לאזור פרברים מאשר לאופי הבנייה המקומי. לפי הידיעות, רכשה המשפחה בית אחר במרחק של כ-15 קילומטרים משם.

קייט וינסלט לובשת ויקטוריה בקהאם. GettyImages
אייקון אופנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully