וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה ארונוב: "הייתי מקבלת פיצוצים בבית"

אסף גולן

4.10.2015 / 1:18

היום ילדים מעריצים אותם, צורחים שהם רואים אותם ומוכנים לסכן את חייהם בשביל סלפי איתם- אבל בימי בית הספר החיים של הכוכבים היו הרבה הרבה פחות נוצצים. משתתפי "היי סקול פסטיגל" מספקים תשובה לשאלות הבוערות על כל מה שקרה בהפסקה. וואלה! סלבס מקובלת

רפי דלויה

איזה תלמיד יהודה היה בתיכון? האם אליאנה כבר אז הייתה מלכת הכיתה? והאם ההורים של אנה ארונוב אימצו את שיטת החינוך הסובייטית בהתאם למוצאם? לכבוד השקת "היי סקול פסטיגל" וואלה! סלבס ניצלה את ההזדמנות לשאול את כוכבי מופע חנוכה איזה מין תלמידים הם היו בעצמם, וחשוב מזה - האם כבר בתקופת התיכון זיהו את פוטנציאל הכוכבות הטמון בהם?

את שנות התיכון, אנה ארונוב העבירה בברית המועצות והחינוך היה בהתאם. "אתה ממש ילד בתקופה הזאת אבל מרגיש גדול, אז אתה מנסה דברים, סטייל לעשן, ואז מקבלת פיצוצים בבית מההורים", היא משחזרת. אאוץ'. אליאנה תדהר לעומתה אולי מתחזקת תדמית ומראה של ילדה טובה, מה שלא ממש התבטא בציונים בתקופת התיכון, "פעם אחת אולי קיבלתי 70 ומשהו". מלכת הכיתה האולטימטיבית מפתיעה עוד יותר כשמספרת על הסטטוס החברתי שלה דאז, "לא עשו עליי חרם ולא הייתי מלכת הכיתה. הייתי סבבה". וואט?!?!

אנה ארונוב. יח"צ, רפי דלויה
ביד קשה ובזרוע נטויה. אנה ארונוב./רפי דלויה, יח"צ

גם הדוגמן עומר דרור לא הצטיין בלימודים, בלשון במעטה: "היה לי ממוצע 76... אולי לא הייתי חכם כל כך אבל הצלחתי בסופו של דבר". וואלה! סלבס שמחה שאת הקטע של הלא חכם השארת בימי התיכון. בניגוד אליו מי שמפתיע עם סיפורי הצטיינות וחצ'קונים הוא דווקא המגניב שבחבורת הפסטיגל, מוקי, שאחז בממוצע 95-96 (!!!). בנוסף לממוצע הציונים הנחשק, הזמר תחזק גם מראה אופייני לגיל, איך לומר, לא אסתטי: "חצ'קונים, גשר, שיניים בולטות, הכל היה לי". רואים ילדים? יש תקווה לכולם.

יהודה לוי, שמככב על מסך הטלוויזיה עוד בזמן שהיה תלמיד תיכון, ובהפסקות בבית ספר היה קופץ לבקר את החברה שלו יב"ז, מספר שעד לשנת התיכון האחרונה הוא היה בכלל דחוי (!) חברתית "רק בכיתה י"ב, כשהסתפרתי קצר, משהו קרה שם". הלם.

וואלה! סלבס עדיין מקבלת פלאשבקים מתקופת התיכון ומתעוררת מזיעה.

רכלו על כוכבי "היי סקול פסטיגל" בפייסבוק

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מוקי. יח"צ, רפי דלויה
אז היית פעם מחוצ'קן, הא? מוקי/רפי דלויה, יח"צ
עומר דרור. יח"צ, רפי דלויה
הספורטאי החתיך. עומר דרור/רפי דלויה, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully