וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על פראן דרשר

שירות וואלה! סלבס

2.10.2015 / 0:19

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

# פראן דרשר נולדה בקווינס לפני 57 שנים למשפחה ממוצא יהודי אשכנזי, שהגיעה לארצות הברית ממזרח אירופה. בנעוריה השתתפה בתחרויות יופי שונות, עד שבשנת 1973 היא נבחרה להיות סגנית נערת ניו יורק. כדי להתקבל לסוכנויות ולהיות מיוצגת על ידי סוכן, היא שיקרה שהיא זו שזכתה בתחרות. לאחר שסיימה את לימודיה בתיכון, היא פנתה ללימודי המשחק. היא התפרסמה לראשונה עם צאת הסרט "שיגעון המוזיקה" בשנת 1977.



# בתיכון, הכירה דרשר את בעלה לעתיד, פיטר מארק ג'קובסון. ב-1978 הם נישאו. ב-1999 הזוג התגרש, לאחר שבעלה יצא מהארון וסיפר לה שהוא מעדיף גברים. השניים ששיתפו פעולה בהפקת מספר תוכניות טלוויזיה, אחת מהן מספרת את סיפור חייהם.

פראן דרשר. GettyImages
פראן דרשר/GettyImages

# בראיון ל"הפינגטון פוסט", סיפרה דרשר שכאשר היתה תלמידה בחטיבת הביניים, נחטפה על ידי חייזרים. לטענתה, נחטפה לחללית, שם התקינו לה שבב בזרוע ושיגרו אותה בחזרה לכדור הארץ. דרשר בטוחה שהסיפור על היצורים האפורים שחטפו אותה הוא אמת לאמיתה ויש לה גם הסבר הגיוני. שנים אחרי החטיפה הכירה את בעלה לשעבר, פיטר מארק ג'יקובסון, אשר גם לו צלקת בדיוק באותו המקום וזיכרון מעומעם על אנשי חלל חשודים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פראן דרשר. Jason Kempin, GettyImages
עם בעלה לשעבר פיטר/GettyImages, Jason Kempin

# היא אמנם שומרת על תדמיתה כאחת הנשים המצחיקות בתעשיה האמריקאית, אבל דרשר הסתירה סוד וטראומה קשה שחוותה בעברה. בינואר 1985, פרצו שודדים לדירתה של דרשר בלוס אנג'לס, קשרו את בעלה, ואנסו אותה ואת חברתה (שהיתה גם היא במקום) באיומי אקדח. לדרשר לקח מספר שנים להתגבר על המקרה, ושנים נוספות כדי לדבר עליו בכלי התקשורת.


# הפריצה הגדולה שלה היתה בסיטקום "הנני". תהליך הפיתוח החל כאשר היא נתקלה בנשיא רשת הטלוויזיה CBS במהלך טיסה על מטוס לפריז, היא שכנעה אותו שיקשיב לרעיון שיש לה ולבעלה לסיטקום חדש בשם "הנני". הפיילוט לתוכנית צולם לאחר פחות משנה. הסדרה שודרה לראשונה ב-1993, והפכה להצלחה מיידית בקנה מידה בינלאומי, עד לסיומה ב-1999.

פראן דרשר. Amy Sussman, GettyImages
מקסוול!/GettyImages, Amy Sussman
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פראן דרשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully