וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: השמלה שחירפנה את הרשת

1.10.2015 / 17:00

התמונות הלוהטות של שלומית מלכה, ההתאבדות של החברה של ג'ים קארי, התאונה של אייל גולן, הנחיתה של קניה ווסט וכמובן, שמלת החתונה של בר רפאלי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עריכה: רון ועקנין בימוי: דובי קליין

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את הרשימה פותחות תמונות לוהטת במיוחד של המלכה החדשה בביצה, שלומית מלכה, שהצטלמה למגזין האופנה הנחשב גלאמור ולא התביישה לחשוף בשר. יהודה, לתשומת לבך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאות בשורות קצת פחות לוהטות. האתרים מעבר לים מדווחים שבת הזוג של ג'ים קארי התאבדה לאחר פרידה מהשחקן המוכשר. לא פאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדיין בגזרת החדשות הרעות, הפעם בישראל. ככה זה כשהזמר המסלסל, אייל גולן, עובר תאונת דרכים לא קלה ושובר את אחת הצלעות. אל דאגה, מהר מאוד הוא נעמד על הרגליים ואחרי שלושה ימים כבר חזר להופיע.

אייל גולן. שוקה כהן
אייל גולן/שוקה כהן

יאללה למקום השני והפעם - חדשות טובות עם קורטוב של חדשות רעות, כי קניה ווסט אמנם נחת בישראל לרגל ההופעה שלו, אבל שכח להביא את האישה קים קרדשיאן והבת נורת' ווסט.

קנייה ווסט. שלומי צ'יקונה,
קנייה ווסט/שלומי צ'יקונה

במקום הראשון, האייטם שהצליח להרעיד גם את עמודי הבניין הזה. המגזין הספרדי 'הולה' חשף סוף סוף את תמונות החתונה של הגברת בר רפאלי והראה לעולם כולו איך נראתה הטופמודל בשמלת כלה.

בר רפאלי, עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי, עדי עזרא/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully