וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה של ג'ים קארי התאבדה לאחר הפרידה

29.9.2015 / 18:39

חמישה ימים לאחר הפרידה שלה מג'ים קארי, בת הזוג שלו קתריונה ווויט, נמצאה ללא רוח חיים בדירתה לאחר שהתאבדה ואף השאירה מכתב פרידה. עוד ביום הפרידה, היא כתבה בטוויטר שלה ציוץ די מלחיץ. וואלה! סלבס עצובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרידות הן לא דבר קל, בטח לא כשהזוגיות שלך מסוקרת בכלי התקשורת. זו אולי הסיבה שקתיורינה וויט, חברתו של השחקן ג'ים קארי, לא יכלה לשאת את הפרידה הקשה והחליטה לשים קץ לחייה, ככל הנראה על ידי מנת יתר של סמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר TMZ מדווח היום, כי וויט נמצאה ללא רוח חיים בדירתה שבלוס אנג'לס, זאת לאחר ששני חבריה הגיעו לדירה וגילו כי היא מתה. השניים הזעיקו למקום צוות פרמדיקים שנאלץ לקבוע את מותה של בת הזוג.

על פי הדיווח, במכתב שהשאירה, התייחסה בת הזוג גם לפרידה הכואבת, שהתרחשה חמישה ימים לפני שנמצאה בדירתה. באותו היום אף כתבה בדף הטוויטר שלה, "אני מתנתקת מהטוויטר, מקווה שהייתי אור עבור הקרובים והיקרים לי". עצוב

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, וויט וקארי הכירו ב-2012, אז יצאו מספר חודשים רק בשביל לסיים את היחסים ולהתחיל אותם שוב במאי האחרון. כאמור, לפני חמישה ימים השניים שוב החליטו לסיים את היחסים, דבר שגרם לוויט ליטול מנת יתר של סמים.

קארי הגיב למוות ואמר: "אני המום ועצוב מהמוות של קתיורינה המתוקה שלי. היא באמת היתה פרח אירי עדין ואדיב, רגישה מדי לאדמה הזו, שעבורה לאהוב ולהיות נאהבת היה האור הגדול ביותר", אמר קארי והוסיף, "הלב שלי יוצא למשפחתה ולחברים שלה וכמו כן לכל מי שדאג לה. כולנו הוכנו על ידי ברק".


וואלה! סלבס מרכינה ראש.

רוצים לדבר על ההתאבדות? כנסו לפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ם קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully