וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל וניקול שואלות - כוכבי הילדים משיבים

27.9.2015 / 7:03

במסגרת ההשתלטות שלנו על וואלה! סלבס, החלטנו לפנות גם לקהל הצעיר יותר וראיינו את כוכבי הילדים הגדולים של הביצה: מיכל הקטנה, מיקי וכמובן, יובל המבולבל. כנסו ותהנו. וואלה! סלבס בשידור חוקר

די עם נינט טייב, מספיק עם בר רפאלי, נמאס מיהודה לוי - עכשיו הגיע הזמן להפנות את השאלות הקשות לכוכבים שבאמת מעניינים (אותנו, בכל אופן), אז החלטנו לפנות לשלושת כוכבי הילדים הכי גדולים כיום בביצה: מיכל הקטנה, מיקי וכמובן, יובל המבולבל.

יובל המבולבל

יובל המבולבל. רפי דלויה
מבולבלים? גם אנחנו! יובל המבולבל/רפי דלויה

ניקול: יובלי היקר, המיתוג שלך הוא כיובל המבולבל כבר לאורך שנים, אתה באמת מבולבל? כי אני מבולבלת מהבלבול שלך ונראה לי שגם הילדים קצת מבולבלים ממך. השאלה שלי היא: האם אתה חושב שבאיזה שהוא שלב תפסיק להתבלבל?
אז בשביל שאני לא אתבלבל אשמח שתבהיר את רמות הבלבול שלך, כי אני חושבת שממלכת הבלבוליזציה שלך עשתה קצת בלבולשיין ארצי.
תודה על התשובה, האם המבולבלת, ראידמן בלבול קוטור.


יובל: ניקול היקרה והמאושרת (מקווה שאייתתי את זה נכון), מאז שהייתי ילד הייתי מאוד מבולבל, ובמשך שנים ניסיתי לשנות את זה, אבל בשלב מסוים, במקום להשלים את החסר, למדתי להשלים עם החסר וכך הפכתי את הלימון ללימונדה.
היום, בזכות הבלבול שלי, אני מצליח להצחיק ולשמח לא מעט ילדים וגם ללמד אותם שזה בסדר להיות לא מושלם - כי גם מבולבל יכול לשיר, לרקוד, לשמוח...ולהצליח.

מישל: יובל המבולבל היקר, אמא שלי חינכה אותי שאסור ללבוש בגדים פעמיים לפני שהם עוברים כביסה. כל פעם שאני רואה אותך אתה תמיד עם אותו הבגד, האם אתה מכבס אותם? או שמרוב בלבול אתה שוכח?
תודה על תשובתך, מישל.

יובל: מישל המתוקה, בכל פעם אני לובש בגדים חדשים נקיים ומכובסים, פשוט כל הבגדים שלי נראים אותו דבר - ככה אני לא צריך להשקיע מחשבות במה ללבוש, פשוט בכל יום לוקח את הסט הבא ואז אני יכול להשקיע את המחשבות בדברים אחרים שבעיניי הם חשובים יותר. דרך אגב, היה פעם מישהו שעשה בדיוק את אותו דבר, קראו לו אלברט איינשטיין והוא גילה והמציא המון דברים חשובים.

מיקי

מיקי בפארק השעשועים פרק 3. VOD_YES
מיקי ופונץ!/VOD_YES

ניקול: בתי מאוד אוהבת אותך ותמיד שקועה בקלטות/הופעות שלך, האם את מתכננת להוציא קלטת חדשה בקרוב? כי אני כבר זוכרת בעל פה את כל הקלטות שלך, בריפיט.


מיקי: ניקול היקרה! תודה ענקית! לאחרונה יצאה סידרה חדשה שלי שנקראת "מיקי בספארי", שבקרוב גם תצא על די וי די עם שירים חדשים. עד אז, אני מזמינה אתכן לבוא להצגה החדשה שלי "כפתור האור"
.

מישל: היי מיקי היקרה, אני אוהבת אותך מאוד, אבל מאוד אוהבת, אני גם אוהבת את פונץ' הכלב. אז קודם כל רציתי לדעת מה שלומו? ובן כמה הוא כי אתם מופיעים כבר הרבה זמן ביחד, והייתי ממש שמחה לשמוע מה הוא אוהב לעשות ולמה החלטת לקרוא לו פונץ'?


מיקי: מישלי!!! מה נשמיקי? גם אני אוהבת אותך מאוד! פונץ' בן שש, הוא חמוד, מתוק ואוהב לשחק הרבה וגם לאכול. החלטתי לקרוא לו פונץ' כי אהבתי מאוד את השם הזה. הוא גם מצחיק וגם חמוד!! עכשיו הוא כן לידי ישן כי כבר שיחקנו ביחד והוא אחרי ארוחה.

מיכל הקטנה

מיכל הקטנה. ניב אהרונסון
אני מיכל הקטנה! וזו מתנה/ניב אהרונסון

ניקול: מיכל הקטנה והיקרה, את דמות מאוד אמביציוזית ומוערכת. את בעיניי בחורה שהגיעה להצלחה גדולה והוקרה בזכות עצמה, ולא בזכות הבעל העשיר שלה (ראה דוגמא, אני) - האם בעלך התנגד לקריירה שלך או פרגן מהתחלה? כאמור השאלה הזו מסקרנת אותי באופן אישי. המון הצלחה, ניקול.


מיכל: "מי שמכיר את ניר בעלי, יודע עד כמה הוא אדם יחיד ומיוחד במינו. אני חושבת שאחד הדברים שמשאירים אותנו כל כך חזקים יחד, היא היכולת להישאר מי שאנחנו למרות כל האינטנסיביות של החיים שלנו. תמיד שימשנו מקום מפלט האחד לשני. ניר הוא העוגן שלי. הוא אף פעם לא מרחם עליי וכשאני מאבדת את עצמי, הוא תמיד יודע לאזן אותי ולהחזיר אותי לתלם. למדנו עם השנים לתת אחד לשני את המקום לנשום ולהגשים את עצמנו גם בנפרד וגם ביחד. כשאני שמחה ומאושרת זה הסיפוק הכי גדול של ניר."

מישל: מיכל הקטנה והיקרה, למה קוראים לך מיכל הקטנה? אם את כבר לא כזו קטנה?

מיכל: "מאז שאני זוכרת את עצמי כולם קוראים לי מיכל הקטנה. תמיד הייתי קטנה במימדים. פצפונת! ביום הראשון ללימודים בכיתה א' נכנסתי לכיתה נרגשת. המורה קראה שמות והיו באותה כיתה איתי 4 מיכליות!! כשהמורה הגיעה לשם שלי היא התקשתה להגות את שם המשפחה שלי ("קעה"). כשקמתי והזדהיתי, היא הסתכלה עליי ואמרה: "איזו קטנה את", מהיום תהיה "מיכל הקטנה"... ומאז ועד היום אני מיכל הקטנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully