וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהוניה רובל ומישל מרסייה נפגשים בבית המשפט

צילום: ניר פקין

21.9.2015 / 14:36

מצד אחד: פליטת הריאליטי שכבר מצאה חבר חדש. מצד שני: הארוס לשעבר, הספר המפורסם. ביחד: הם נפגשו בבית המשפט על מנת לסגור עניינים כספיים השנויים במחלוקת. וואלה! סלבס אובג'קשיין

ניר פקין

גירושים זה דבר נורא, על כך אין עוררין. גירושים מכוערים זה אפילו נורא עוד יותר, בטח ובטח כשאת אישיות ציבורית, תשאלו את טהוניה רובל שאמנם לא התגרשה, אך עדיין היתה צריכה לפגוש את האקס, מישל מרסייה, בבית משפט בשביל להתחלק ברכוש המשותף שלהם.

רוצים עוד רכילות?
בלעדי: הצצה לצימר בו חגגה בר רפאלי את הרווקות
נעלולי פלא: ישראל אטיאס ועדי הימלבלוי מתקרבים
מיוחד: כמה עלתה מסיבת הרווקות של בר רפאלי?

מישל מרסיה. ניר פקין
אדוני השופט!/ניר פקין

זוכרים שרק לפני מספר חודשים כולכם צפיתם בתמונות דביקות של רובל ומרסייה בכל אירוע יחצני אפשרי, נשפכים אחד על השניים וסוחבים הביתה עוד מתנה שווה? אז זהו, שמאז עברו הרבה מתנות בנהר ורובל ומרסייה הספיקו להיפרד, להסתכסכך ולהגיע לבית המשפט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מישל מרסיה. ניר פקין
show me the money/ניר פקין

היום (ב'), הגיעו פליטת הריאליטי ומעצב השיער לבית משפט השלום בתל אביב, על מנת להתדיין בנושאי הרכוש שלהם. השניים, שרכשו דירה משותפת וחלקו לא מעט רכוש משותף, כנראה לא הצליחו להגיע לעמק השווה ביניהם - ולכן נאלצו את התערבותו של השופט, שיכריע מה מגיע למי.

מישל מרסיה. ניר פקין
כמה קיבלת?/ניר פקין

הצלמים שארבו לשניים בחוץ ניסו להשיג תגובה של מרסייה, אך הוא סירב להגיב לדברים. גם רובל, שהגיעה לבית המשפט, הצליחה לחמוק מעדשת הפפראצי שחיכו לה בחוץ. חבל.

כזכור, רובל ומרסייה הכירו ונפרדו עוד בטרם כניסתה של טהוניה לבית האח הגדול. לאחר יציאתה מהבית, הספיקה רובל לצאת עם חיים אתגר ועידן יניב ואז חזרה לזרועותיו של מרסייה. לאחר מספר חודשים בהם בילו יחדיו - החליטו השניים להתארס והחלו לתכנן את החתונה, עד שיחסיהם עלו שוב על שרטון והם החליטו להיפרד.

וואלה! סלבס הגיעה פעם לבית משפט רק בגלל שלא הסכימה לחלוק עם הגרוש שלה את החמאת בוטנים שקנו ביחד.

מה דעתכם על הסכסוך בין טהוניה ומישל? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully