וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איים בסכין": ספר הצמרת מישל מרסייה מואשם בתקיפת אביו הקשיש

22.8.2016 / 16:10

לפי האישום שהגיע לידי וואלה! סלבס עולה כי בין מרסייה בן ה-55 לאביו בן ה-78 התפתח ויכוח מילולי, שגלש לאלימות. מרסייה, שהוא גם הארוס לשעבר של טהוניה, חשוד שהכה את אביו עד שנפל ארצה, ובהמשך אף הניף לעברו כיסא. הוא עשוי לעמוד בפני מאסר בפועל. ואולה! סלבס בהלם

יום הולדת טהוניה. ניר פקין
מישל מרסייה/ניר פקין

נגד מעצב השיער הנודע מישל מרסייה הוגש כתב אישום בגין תקיפת אביו הקשיש - כך נודע היום (ב') לוואלה! סלבס. האישום נגד ספר הצמרת, שמפורסמות ונשות העשירון העליון הן מלקוחותיו, הוגש לפני מעל לשנה, וייתכן שיוביל למאסר בפועל.

טהוניה רובל, מישל מרסייה. ניר פקין
בימים יפים יותר. מרסייה עם האקסית טהוניה רובל/ניר פקין

תחילת האירוע בחודש פברואר 2015. בין מרסייה, איש עסקים ישראלי-צרפתי בן 55, לבין אביו בן ה-78 התפתח ויכוח. על פי כתב האישום שהוגש על ידי מחלקת התביעות של משטרת תל אביב, האב - הנעזר במקל הליכה, קרא לעבר בנו: "אתה רוצה את האגרוף שלי בפנים שלך?", וזה לא נשאר חייב ותקף אותו בתגובה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
טהוניה רובל, מישל מרסייה. ניר פקין
היכה את אביו עד שנפל לרצפה. מרסייה/ניר פקין

לפי האישום, מרסייה הבן היכה את אביו בידיו עד שנפל לרצפה. המטפלת של האב ובתו ניסו להרחיק את מרסייה - אך הוא לא רק שלא ניאות להפסיק אלא גם אחז בסכין ואיים על האב, כשהוא עדיין על הרצפה. המטפלת הצליחה להרחיק ממנו את הסכין, אך מרסייה תפס כיסא ושב לאיים על אביו.

כתוצאה מהתקיפה, כך לפי כתב האישום, נגרמו לאב שטפי דם בפניו, והוא סבל מנפיחות ומהקאות. מחלקת התביעות הודיעה כי ישנה אפשרות שתבקש מבית המשפט לגזור על מרסייה מאסר בפועל.

עו"ד גיל ויינשטיין, סנגורו של מישל מרסיה, אמר בתגובה: "כתב האישום שהוגש נגד מרשי מנותק מהמציאות ומהאירוע שהתרחש. מרשי הכחיש את החשדות המיוחסים לו כבר בשלב החקירה וכמובן שמכחיש אותם כיום, לאחר שהוגש כתב האישום. טענותיו של מרשי יישמעו בבית המשפט ואני סמוך ובטוח שנצליח להוכיח את חפותו. אביו של מרשי פנה לגורמים הרלוונטיים וביקש למשוך את תלונתו, בין השאר, משום שהתלונה רצופה בטעויות. חשוב לציין, כי מרשי מצוי בקשרים טובים מאוד עם אביו וכל יתר בני משפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully