וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונים סוכה? צפו בסלבס מביכים את עצמם

4.10.2015 / 1:04

אתרוג, לולב, הדס וערבה - אתם יודעים למי אין טעם אבל יש ריח? זהו, כי גם המפורסמים המקומיים לא ממש זכרו. וגם, בסוכה של מי היו רוצים להתארח ואיפה היו בונים את סוכת החלומות שלהם? וואלה! סלבס בונה סוכה צהובה

צילום: דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן

פטיש, מסמר, נקח מהר - אז זהו שלוואלה! סלבס אין ממש עצבים עכשיו להתחיל לבנות סוכה, והיא מעדיפה להתארח בסוכה של אחרים. עדעף בסוויטה נשיאותית באחד ממלונות היוקרה. כן, ואם אפשר שהמלון יהיה באיזה אי אקזוטי. אז באיזו סוכה הסלבס שלכם היו רוצים להתארח?

"בסוכה של ג'ון בון ג'ובי", הכריזה עינת ארליך, גם רותם סלע מעדיפה להתארח בסוכה של זמר, אצלה זה ברונו מארס, "שישיר לי קצת". גם לירז צ'רכי מעדיפה סוכה של זמר, רק שבמקרה שלה הזמר הוא פרינס. אה כן והיא גם רוצה לשיר איתו דואט, אם זה לא קשה. רק דפנה לוסטיג הולכת על סלב מקומי ורוצה להתארח בסוכה של רני והילה רהב. תכל'ס, צודקת.

רוחב סוכות. מערכת וואלה! NEWS
רוחב סוכות/מערכת וואלה! NEWS

סוכות או לא - יוקר המחייה בארץ גבוה מאוד, שלא לדבר על תעריפי הדירות, אז אם כבר סוכה, איפה המפורסמים היו רוצים לבנות את סוכת החלומות שלהם? "בחוף שבי ציון", השיבה ארליך, בזמן שיעל גולדמן מעדיפה חוף ים שנמצא דווקא באיי יוון. גם בעלה מעדיף בחוף הים, רק שהוא היה בונה את הסוכה שלו באיי סיישל. ומי מעדיפה להישאר בתל אביב? סיוון קליין, "שיהיה נוח לכולם להגיע".

ולרגע שכולכם הכי נהנים - קצת דאחקות על המפורסמים. אז מי ידע לענות על השאלה 'למי מארבעת המינים אין טעם אבל יש ריח?". גולדמן ופפר היו התלמידים המצטיינים ומיד ענו 'הדס', בזמן ששאר המפורסמים... טוב נו, תראו בעצמכם.


לוואלה! סלבס אין טעם, אין ריח והאמת? גם אין ממש צורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully