וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה בחרנו לערוך את וואלה סלבס?

27.9.2015 / 7:01

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
וואלה! סלבס שוללטטתת/צילום מסך, אינסטגרם

שלום קוראים נכבדים, כאן ניקול ומישל ראידמן. ראשית, ברצוננו לברך את כל הגולשים והגולשות של וואלה! סלבס. אתם בטח שואלים את עצמכם למה לאישה עסוקה ולילדה בת 5 לערוך אתר רכילות? אז יש לנו תשובה.

כפי שידוע לכם אנו משפחה לא ממש קונבנציונאלית ולכן אני וביתי החלטנו לפתוח את ליבנו, את נפשנו ואת ארונותינו במיוחד עבורכם לרגל החג. אז נכון, תחומי העניין שלנו יותר נוגעים לגוצ'י, פוצ'י, דיור ושאר החברים מעולם האופנה, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שאנחנו גם מסוקרות באתרי הרכילות, ולכן החלטנו לחוות גם את הצד השני. אחרי הכל, כחלק מעסקיי ולא רק כבעלים של בוטיק מצליח בכיכר המדינה, כזמרת, כשדרנית רדיו וכמעצבת תכשיטים זו גם חוויה להיות גם בצד שמסקר את הביצה המקומית?

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
רוצות להיות מהצד המסקר/צילום מסך, אינסטגרם

לצורך המשימה צירפתי אליי גם את בתי ההורסת, מישל ראידמן, שאמנם עדיין לא יודעת קרוא וכתוב, אך בהחלט מבינה דבר או שניים בעולם הבידור ויש לה כמה דעות מאוד נחרצות על הנעשה בה. אי לכך, החלטנו להראות לוואלה! סלבס, שבדרך כלל עוטה על עצמה את מסיכת הכלבה הנשכנית, שאפשר גם אחרת. אפשר להיות ציניים אך עם חיוך מתקתק והכל בהומור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
מכינות לכם הפתעות/צילום מסך, אינסטגרם

במסגרת ההשתלטות שלנו על וואלה! סלבס, החלטנו מישל ואני, לתת לכם הצצה לחיים הפרטיים שלנו, או יותר נכון הצצה קטנה לצעדים הראשונים של מישל בביצה המקומית, והכנו לכם הפקת אופנה מיוחדת בכיכובה. בנוסף, החלטנו שעם כל הכבוד לריכולים, צריך גם קצת אופנה, אז נתנו ביקורת (בונה!) לסטייל של ילדי הסלבס. וכמובן, איך אפשר בלי הכוכבים האמיתיים בביצה – כוכבי הילדים, אז פנינו לכמה כוכבים שכולכם אוהבים ושאלנו אותם שאלות כמו שרק אני ומישל יכולות לשאול. וזה לא הכל, הכנו לכם עוד כמה הפתעות – מקווים שתהנו ומבטיחות לכם שיהיה הכי "הוט-קוטור"!

אוהבות
ניקול ומישל ראידמן (משפחת קוטור).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully