וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחה, כפרה: וואלה! סלבס מבקשת סליחה מהמפורסמים

22.9.2015 / 9:22

פעם בשנה וואלה! סלבס מסתכלת פנימה, עושה חשבון נפש וסדר באייטמים ונזכרת בכמה חטאים מתוקים שלה. אז רגע לפני כיפור ושנה שלמה של חטאים נוספים, וואלה! סלבס מציגה: סליחה, כפרה! חמישה מקרים בהם היתה חייבת להגיד סליחה. ואל תתרגלו.

נינט טייב: כי התייחסנו לכל דבר מלבד המוזיקה שלך

נינט טייב, יוסי מזרחי. ניב אהרונסון
השיר שלנו./ניב אהרונסון

נינט טייב מתארסת, תמונות של יוסי ונינט בבילוי לילי, נינט טייב מתחתנת, פפארצי של נינט עם האחיות, נינט בהריון, נינט יולדת, פפארצי של נינט אחרי ההריון, נינט טסה לספרד, נינט קוראת לבת שלה אמיליה שרה, נינט בפפארצי מיוחד עם ההורים. זה לא סוד שוואלה! סלבס קצת אובססיבית בכל מה שנוגע לגברת טייב, אבל היא מודה שאולי הפעם היא עברה את הגבול. בשנה האחרונה וואלה! סלבס התעסקה כמעט בהכל מלבד בדבר החשוב ביותר - המוזיקה של טייב. אז נינה, נינוש, נינט – סליחה. אבל זה רק מאהבה, כן?

שלומית מלכה ויהודה לוי – כי לא נתנו להם לנשום

יהודה לוי, שלומית מלכה. ניר פקין
צאו להם מהווריד!/ניר פקין

וואלה! סלבס חשפה ברוב גאון והדר את הקשר הרומנטי בין הרווק הכי מבוקש בתעשייה ושלומית מלכה הצעירה, אחת הדוגמניות העולות והמצליחות. מאז הפאוור קאפל הזה הפך לכדור שלג ענק שלא ממש אפשר לעצור אותו (ותכלס גם לא רוצים). פפארצי, אירועים והשקות, ימי הולדת ומסיבות – הצלם של וואלה! סלבס היה שם לתעד בלי רחמים, בלי פילטרים ובלי הנחות. להגנתה של וואלה! סלבס הקהל לא יודע שובע מהזוגיות הסופר פוטוגנית הזו, אבל יום כיפור זה זמן מושלם לבקש מהזוג סליחה, סליחה שלא נתנו לכם לנשום, סליחה שהצקנו, חשפנו ורדפנו. אה, וסליחה שאנחנו נמשיך לעשות את זה גם בשנה הקרובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סליחה קולקטיבית מהסלבס בביצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצטערים עפר שכטר, סליחה רותם סלע ואסי עזר ושאר הסלבס שוואלה! סלבס חשפה השנה את ההכנסות האמיתיות שלכם. הרחק מהבמה, מהוראות הבימוי ורעש מחיאות הכפיים אבל מול מצלמות הפפארצי וליד היחצניות הצעקניות - שם הכסף האמיתי נמצא. אם זה אלף שקל פלוס ג'ינס (היי אביבית), אם זה מספרים שנעים בין 4 אלפים ל-8 אלפים וכאלו שמגיעים בזוגות ומרוויחים סכומים שיכולים להאכיל לפחות עשרה פיות של פליטי ריאליטי רעבים. בקיצור, סליחה, אבל יש לנו הרגשה שהכסף יפצה על הבושות.

סליחה מאירי ויוכי על זה שחשפנו את האמת

מאירי שמש, יוכי המירוץ למיליון. ניר פקין
סולחים לכם./ניר פקין

שלא תבינו לא נכון, וואלה! סלבס מתה על סיפורי אהבה. במיוחד כאלו שקרו מאחורי הקלעים של תוכנית ריאליטי או על סט תוכנית טלוויזיה. הפעם בתפריט: שני חצאי זוגות שהתמודדו בתוכנית ריאליטי נשכחת, שמצאו אהבה מול מצלמות הפפראצי ואלוהי יחסי הציבור וההקלקות. אלא שאז הגיעה וואלה! סלבס הכלבה וניפצה לכולם את הבועה בה כולכם חייתם, וסיפרה שמאחורי החזות הרומנטית והנשיקות הרומנטיות, קבל עם ופייסבוק - האמת קצת שונה ושגם בריאליטי יש דברים שהם רחוקים מהמציאות. אז סליחה מאירי ויוכי, וואלה! סלבס מצטערת שהיא הרסה לכם את המסיבה, אבל היא אוהבת להידבק לעובדות.

לי לוי - סליחה שהתעלמנו מקיומך

לי לוי ויוה גלאם. ניר פקין
סליחה, מי את?/ניר פקין

הסיבה שוואלה! סלבס התכחשה לקיומה של לי לוי היא קנאה. החלום שלה הוא גם להתפרסם מבלי שום כשרון בסיסי או לחלופין להתרחץ במי חמצן ולהתפרסם רק בזכות הגברים איתם "יצאה". לוי הגיחה לחייכם רכובה על גבו ושמו של יהודה לוי, אז הרווק הכי נחשק בישראל. לוי, שהבין שמאחורי ההיכרות עם הבלונדינית עם המבטא החמוד עומד צי של יחצניות, סוכנים ממולחים, עשרות פילטרים וסמסים בהולים לצלמי הפפארצי עם מיקום מדויק של הזוג המבוקש - זנח אותה לעולם שכולו השקות, אך לוי לא התייאשה ומאז רשמה רומן עם איציק זוהר והיכרות אישית עם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה. אז סליחה לי לוי, וואלה! סלבס מתנצלת על האופן בו התייחסה אלייך ומקווה שימייך בריאליטי אליו הצטלמת ספורים. השבט אמר את דברו, ביי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully