וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 עובדות שלא ידעתם על ניק ג'ונאס

שירות וואלה! סלבס

18.9.2015 / 4:01

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך אומרים הורס בשפת הסימנים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

# ניקולס ג'רי ניק ג'ונאס אמנם הצעיר מבין שלושת האחים, אך הוא הראשון שהתגלה על ידי צייד כשרונות. מיד לאחר מכן, אותו סוכן גילה גם את האחים המבוגרים שלו והפך אותם לשלישייה הכי לוהטת בתעשיית המוזיקה, אך אל תתבלבלו כי מלבד שפת השירה, ניק החמוד יודע לדבר גם בשפת הסימנים, אותה למד מאמו כשהיה צעיר.

# אם באיברים עסקינן, אז תדעו שאם אתם ממש רוצים להצחיק את הזמר ההורס, כדאי לכם לדגדג אותו בכפות הרגליים – המקום הרגיש ביותר בגופו. ובעוד מקומות שהשתיקה יפה להם, וסביר להניח שלא תגיעו לשם בחיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם שם אתה רגיש?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל לא הכל ורוד בחייו, כי בגיל תשע, עוד לפני שהפך לסופרסטאר נחתך ג'ונאס ג'וניור מאולר, לאחר שניסה פעלולים שלא מתאימים לגילו. לצערו, הדבר הותיר לו צלקת באצבע האמצעית. אז בפעם הבאה שתראו פפראצי שלו עושה אצבע משולשת לצלמים – חפשו את הצלקת המדוברת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ניק ג'ונאס. אינסטגרם, אתר רשמי
זו האצבע עם הצלקת?/אתר רשמי, אינסטגרם

# לא, המזל הרע לא נגמר פה, כי ב-2005 גילה מר ג'ונאס כי הוא סובל מסכרת מסוג 1, השכיחה מאוד בקרב בני נוער והחולה בה זקוק לטיפול קבוע באינסולין ותזונה נכונה, כך שאם אתו מעריצות ובא לכן לשלוח לו מתנה – תשתדלו שזה לא יהיה זר מתוק.

# אם לא די בכל אלו, הרי שב-2013, נקלע ג'ונאס לתקרית ירי מלחיצה ביותר בשדה התעופה באל איי, כשאלמוני פצח בירי באחת העמדות והרג דייל קרקע שעמד במקום. ג'ונאס, למקרה שתהיתם אמנם היה רחוק, אך עדיין ראה את כל התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully