וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אילנית לוי ואלירז שדה דורשים סליחה מוואלה! סלבס?

22.9.2015 / 0:24

רגע לפני שכולכם מבקשים סליחה, וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם המפורסמים מי צריך לבקש מהם סליחה, למה וואלה! סלבס צריכה לבקש מהם סליחה, ממי הם צריכים לבקש סליחה ומי הכפרה שלהם? וואלה! סלבס לא סולחת

צילום: דייב שחר, עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

סליחה, כבר ביקשתם? אם עוד לא ביצעתם את המנהג המקובל ביום כיפור - אולי כדאי שתסתכלו על המפורסמים המקומיים עושים את זה ותלמדו מהם דבר או שניים. או שלא. כך או כך - המפורסמים ניצלו את תקופת החגים וביקשו סליחה ממי שפגעו בהם השנה.

"מחברות שלי, שאני לא מצליחה לשמור על קשר כמו שאני רוצה", הודתה רותם סלע. לעומתה, גלית גוטמן ביקשה סליחה דווקא מהבנות שלה, "על כל יום שאני עובדת ולא איתן". כוכבת הילדים, דנה פרידר בכלל היתה רוצה לבקש סליחה מאמא שלה "שלפעמים אין לי סבלנות אליה", כמוה בדיוק גם סיון קליין. אז סליחה.

גלית גוטמן. שוקה כהן,
אמה ושירה, מחילה! גלית/שוקה כהן

שלא תתבלבלו, המפורסמים אמנם יודעים לבקש סליחה, אבל הם דורשים אחת בחזרה. אז מי צריך לבקש מהם? גוטמן מאמינה ש"כל טוקבקיסט שהעיז לכתוב דברים מלווים בקללות", צריכים לבקש סליחה. כמוה חושבים גם יון תומרקין ואורי פפר. לירז צ'רכי, לעומתם, מאמינה שדווקא אמא שלה צריכה לבקש ממנה סליחה. למה? "על כל פעם ששאלה אותי מאה שאלות בדקה". צודקת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
לירז צ'רכי. יח"צ, שוקה כהן
סולחת לך, מאמא! לירז/שוקה כהן, יח"צ

אם חשבתם שוואלה! סלבס תצא מכל הסיפור הזה בזול, אתם טועים, כי המפורסמים דורשים גם ממנה סליחה. על מה? טוב ששאלתם, כי דנה פרידר מבקשת סליחה על כך ש"תמיד שמים תמונות הכי מכוערות שיש, אבל נראה לי שזה חלק מהעניין", גם יון תומרקין דורש סליחה מאותה סיבה בדיוק. בזמן שאילנית לוי דורשת סליחה (היא לא יודעת על מה) - אלירז שדה מוחל וסולח, "כל אחד והעבודה שלו", הוא מסביר, "אנחנו מכבדים כל אדם באשר הוא". חמוד.

וואלה! סלבס מבקשת סליחה מאלפי המראות שהתנפצו במהלך חייה כשהביטה בהן.

אילנית לוי, אלירז שדה. עודד קרני,
גם וואלה! סלבס סולחת לכם! אילנית ואלירז/עודד קרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully