וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו! עם מי אנה ארונוב ישנה בלילות?

9.9.2015 / 1:04

האם הרווקה הלוהטת בביצה מצאה מי שיחמם לה את הלילות החמים? בימים האחרונים הפאשינסטה המקומית נאלצה לעזוב את ביתה ולעבור לגור בבית אחר עם זוג מוכר. וואלה! סלבס שלושה בדירה אחת

אנה ארונוב. אלירן אביטל
אנה ארונוב שיקית!/אלירן אביטל

הרווקה הלוהטת, אנה ארונוב, נחשבת כאחת הרווקות היותר שוות בביצה המקומית. בין אם זה בזכות חוש האופנה המתקדם, יכולת הריקוד (והגמישות) שלה או היופי הסובייטי שהביא אותה לאן שהיא היום.

נראה שמאז שארונוב חזרה לשוק הרווקות באופן סופי, אחרי אפיזודה קצרה עם צלם האופנה דודי חסון - בורסת ההימורים וניסיונות השידוכים לגברת הראשונה של הצ'ה צ'ה צ'ה עלו. אממה, עם זאת נראה כי ארונוב מוכיחה שהיא אישה חזקה שלא צריכה גבר לצידה. למה? כי בימים האחרונים יש מי שדואג לה בלילות החמים. תמשיכו, זה מפתיע.


רוצים עוד חדשות משמחות?
בר רפאלי חוגגת ומבקשת סליחה בכותל
מה קשור? איתי תורג'מן, איילת זורר ומשינה על במה אחת
אייל גולן, שרית חדד ועדן בן זקן חוגגים

אנה ארונוב. יח"צ, רפי דלויה
אתה אפשר לקנות? יש במידה XXXXL? אנה ארונוב/רפי דלויה, יח"צ

לא, לא מדובר בגברבר רווק ושווה או באיש עסקים אמיד במיוחד, כי את הלילות שלה - ארונוב מעבירה דווקא בחברתם של זוג מאוד מפורסם ונוצץ לא פחות, שהחליט לתת לארונוב קורת גג בתקופה האחרונה. וואט?!

כן, את הלילות האחרונים מעבירה ארונוב דווקא בדירתה של המגישה ירדן הראל ובעלה בתל אביב. הסיבה? דווקא מוצדקת במיוחד. הפעם זו לא מכת חולדות או בעיות צנרת, אלא העובדה שלארונוב אין מקום בבית. בשבועות האחרונים הרקדנית הלוהטת והמגישה המתוקה, בשיתוף אשת האופנה מיטל כץ, עובדות על חיבור מיוחד שיקרום עור וגידים בסוף השבוע הקרוב במלון בתל אביב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ירדן הראל. לם וליץ סטודיו, מערכת וואלה! NEWS
חייבים את זה בורוד פוקסיה! ירדן הראל/מערכת וואלה! NEWS, לם וליץ סטודיו

שלושת הפאשניסטיות חברו יחדיו למכירה מיוחדת שתמשך שלושה ימים, לקראתה הן הזמינו בגדים, פריטי אופנה מיוחדים ואקססוריז מרחבי העולם רגע לפני החגים ושינוי העונות. ערמות הארגזים שכבר הגיעו לארץ, נחתו בביתה של ארונוב שהתמלא בעשרות הפריטים שאורגנו וסודרו אך לא השאירו לה מקום פנוי בביתה. אי לכך, הזמינה הראל את חברתה הטובה לבלות איתה ועם בעלה את הימים הקרובים עד שתחל המכירה ואז ארונוב תוכל לחזור לביתה.


וואלה! סלבס חיה בשלישייה עם חולדה בשם ג'סי ומקק בשם סטפן

ירדן הראל. ניר פקין
תפנו לנו מקום באמצע. ירדן הראל ובעלה עמרי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully