וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על אדם סנדלר

שירות וואלה! סלבס

11.9.2015 / 9:02

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם מפיק./מערכת וואלה!, צילום מסך

# אדם ריצ'רד סנדלר נולד ב-9.9.1966 בברוקלין. הוא אמנם נחשב לאחד השחקנים היותר מצחיקים בהוליווד, אך לא רק, כי השחקן המחונן גם הקים חברת הפקות בשם 'HAPPY MADISON', שכמה מפתיע, אחראית על הפקת רוב הסרטים שבכיכובו. אחלה דיל, לא?

# נראה שממש כמו בסרטים, גם במציאות לכוכב 'המסיכה' יש לא מעט הומור, בעיקר כשזה נוגע לסרטים, אחרת איך תסבירו את העובדה שהשמות של כל התפקידים הנשיים ששיחק מתחילים באות V. לדוגמא: ויקי ולנקורט ('נער המים'), ורוניקה ואג'ן ('בילי מדיסון'), ו-ווירג'יניה ווניט ('גילמור המאושר'). ולא, אל תנסו למצוא סיבה – כי גדולים ממכם ניסו ולא מצאו.

אדם סנדלר. רויטרס
מה איתך וירג'יניה?/רויטרס

# אם כבר הומור, אז שימו לב לזה: בחתונה שלו, מי ששימש על תקן השושבין היה לא אחיו וגם לא חברו הטוב, כי אם הכלב שלו מיטבול. כן, סנדלר החליט שמי שילווה אותו אל עבר החופה יהיה הכלב הנאמן שלו שביצע את התפקיד בצורה מושלמת. אל תדאגו, הוא חבש כיפה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אדם סנדלר (עם פנס בעין). GettyImages
החבר הטוב ביותר של הכלב./GettyImages

# אך לא רק קומיקאי, כי אם גם רומנטיקן חסר תקנה הוא סנדלר, כך שכשאשתו התאהבה בבית של גולדי הון וקורט ראסל, בזמן שבילו שם במסיבת הסילבסטר - סנדלר החליט לרכוש עבורה את הבית כמתנה. יהודי מבית טוב או לא?

# ועוד עובדה שסנדלר בטח לא ירצה שתגלו, כי אף אחד לא רוצה שיגידו עליו דיווה, אך כיאה למעמדו, סנדלר יכול לדרוש מההפקה לא מעט בקשות הזויות, אלא שבמקרה שלו הוא מתעקש על דבר אחד – מכון כושר שיהיה קרוב לאזור הצילומים. טוב נו, מישהו צריך לטפח את הגוף שלו, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully