וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלו-ירדו: איך יהודה לוי עקף את טהוניה רובל?

וואלה! סלבס

14.9.2015 / 0:38

תעשיית הבידור היא ללא ספק מקום קשה לשרוד בו. יום אחד אתה על פסגת העולם ולמחרת אף אחד כבר לא זוכר מה עשית. אז מי נעלם מהראדר ומי כיכב השנה? יהודה לוי וטהוניה רובל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יהודה לוי

אתם באמת צריכים סיבות לעלייה המטאורית של האיש הכי חשוב בתעשיית הבידור המקומית? אז קחו אוויר כי זה מאוד ארוך: חברה חדשה, הורסת ומפורסמת (היוש, שלומית מלכה), חזרה לשוק הדוגמנות עם קמפיין שמן במיוחד (היוש, רנואר) וכמובן הסדרה המדוברת בה הוא צוחק על עצמו ללא כל מחסומים (היוש, איש חשוב מאוד) - בקיצור, השנה האחרונה של לוי מעולם לא נראתה כל כך נוצצת ומנקרת עיניים, ואל תשכחו שהוא כבר כאן למעלה משני עשורים!

דנה פרידר

נפרדה, חזרה ושוב נפרדה, ועכשיו בכלל יוצאת עם האקס של בר רפאלי. אם להתעלם מחיי האהבה המאוד סוערים של הגברת פרידר, גם בתחום המקצועי נראה שזו היתה השנה של מלכת הילדים. עם קמפיין חדש, מחזמר שיעלה בחנוכה ותפקיד בסדרת נוער, פרידר היא ללא ספק אחת הבנות היותר לוהטות שהתעשייה הזו מכירה. ושום מילה על הפיגורה ההורסת והוודג' המהמם.

מאיה בוסקילה

זוכרים שלפני כמה וכמה שנים מאיה בוסקילה היתה הדבר הכי לוהט בתעשייה? כזו שבשביל לדבר איתה, הייתם צריכים לקחת מספר ולעמוד בתור? אז זהו, שכדאי שתזכרו, כי אם לשפוט על פי השנה האחרונה - ממש בקרוב תצטרכו לעשות את אותו דבר, כי בוסקילה ללא ספק עלתה שוב על הגל. אם תשימו בצד את המאבק הלוחמני שלה בגל"צ, נראה בוסקילה נמצאת בכל מקום, החל מתחנות רדיו (שכן מוכנות להשמיע אותה, ובצדק), דרך תכניות אירוח ועד לבימות התיאטרון - בוסקילה לא בוחלת בכלום ושום דבר. כנאמר: פעמיים בוסקילה, או שלוש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טהוניה רובל

איפה הימים שטהוניה רובל היתה ההבטחה הגדולה של המסך הקטן? הימים שבהם אנשים חשבו לעצמם 'הנה האפליה המתקנת' - אז זהו, שעם הימים נעלמה לה ההבטחה והתפוגגה לה התקווה ורובל, נשכחה אי שם בפנתאון פליטי הריאליטי, כשהיא מבליחה מדי פעם בתכניות אירוח או אירועים חברתיים. טוב נו, לפחות היא עדיין מככבת במדורי רכילות כשהיא מוצאת זוגיות או עוזבת אחת.

צביקה הדר

יש לי, יש לי יש לי, כוכב נולד? לא, כוכב נעלם - שמישהו ימצא את ז'וז'ו חלסטרה ויספר לו שהעם בישראל מתגעגע אליו. האמת, שאותו עם אוהב יסתפק גם בצביקה הדר המגיש המצחיק שהביא לנו את נינט טייב, הראל סקעת ובועז מעודה. אין ספק, הירידה מהפריים טיים לא הטיבה עם הדר, שלא רק שהלך ונעלם (מבחינה פיזית), הוא גם די התפוגג מעולם הרייטינג. חבל, דווקא היה משעשע. ותחשבו על זה. הממ. הממ..

אור גרוסמן

לונדון לא מחכה לה, האמת? שגם לא ישראל. ככה זה שתעשיית האופנה מולידה מדי יום כמה דוגמניות הורסות. אז אור גרוסמן, אולי החיים טובים ומחייכים אלייך בממלכה הבריטית, אבל היי, מה עם הקריירה בישראל? זוכרת שהיתה לך כזו עד לא מזמן? ולא מאמי, הריון זה לא תירוץ, תשאלי את רותם סלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully