וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיהיה במזל: אור דניאל מאורסת

5.9.2015 / 21:56

אחרי למעלה משנה, הדוגמנית ההורסת ובן הזוג המיליונר שלה, החליטו לעלות שלב ביחסים, לאחר שהחבר כרע ברך ושלף טבעת יהלום נוצצת במיוחד. ברור שהיא אמרה כן. וואלה! סלבס לובשת הינומה

ניר פקין

לא ברור אם זה ריח הקיץ שבאוויר או שמא העובדה שבר רפאלי פתחה לכל הדוגמניות בביצה המקומית את התיאבון - כך או כך - כלה חדשה נוספה לרשימת החופות הקרבות ובאות, ככה זה שאור דניאל קיבלה מבן הזוג של הצעת נישואים.

אחרי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס על הזוגיות של דניאל עם איש העסקים היהודי-בלגי, ארנואד טורה, עכשיו נראה כי השניים הבינו שהם נועדו האחד לשנייה והחליטו למסד את היחסים שלהם.

אור דניאל. ניר פקין
בביקורם בארץ. אור והארוס/ניר פקין

אם תשאלו מקורבים לדניאל, נראה כי הכתובת היתה על הקיר, בטח ובטח לאור כל התמונות הפוטוגניות של השניים מטיולים מסביב לעולם בשבועות האחרונים. כזכור, בשנה האחרונה ביקרו השניים ביחד בארץ הקודש ואף פגשו את משפחתה של אור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אור דניאל. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל! אור והארוס אחרי ההצעה/צילום מסך, אינסטגרם

היום (ש'), העלתה דניאל תמונה של השניים מתנשקים בלב פארק תחת הכיתוב "yes I do" וכך סיפרה לעולם על ההצעה המרגשת ועל כך שכדאי לכם להכין את פנקס הצ'קים. על פי מקורבים, ההצעה התרחשה בביתם של השניים שבלונדון, לאחר שטורה תכנן להציע את ההצעה בעוד כחודש, אך לא יכול היה להתאפק וכרע ברך במהלך ארוחה רומנטית.

וואלה! סלבס אף פעם לא אומרת לא לכרטיס אשראי שחור.

רוצים לאחל לאור מזל טוב? כנסו לפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אור דניאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully