וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה?! גל גדות ביקשה להחליף מזוודה עם ישראלים בלונדון

4.9.2015 / 10:00

היא אמנם כוכבת בינלאומית ומוכרת כבר בכל העולם, אבל זה לא מה שמנע מוונדר וומן לעצור ישראלים בשדה התעופה בלונדון ולבקש מהם להחליף מזוודה. למה היא עשתה את זה? וואלה! סלבס פותחת תיק בבקשה

הרבה דברים אפשר להגיד על גל גדות - שהיא יפה, שהיא רזה, שהיא כובשת, שהיא כוכבת בינלאומית, אבל מה שבעיקר אפשר להגיד על הכוכבת הכי גדולה שייצאה מדינת ישראל לתפוצות, הוא שוונדר וומן היא מתוקה אמיתית שנשארה עם הרגליים על הקרקע. רוצים הוכחה?

גדות, שימים אלו קופצת מקמפיין אחד לסרט אחר - לקחה פסק זמן מהימים העמוסים שלה, ולא, לא בשביל חופש, אלא בשביל לצלם עוד פרסומת. הפעם, לחברת האופנה שהאמינה בה עוד מתחילת הדרך - קסטרו.

תצוגת אופנה קסטרו. אלירן אביטל , שוקה כהן,
גדות. לא התביישה/אלירן אביטל , שוקה כהן

אם חשבתם שתראו שוב את הגברת גדות בפוזות סקסיות, תחשבו שוב, כי הפעם החליטו בחברת האופנה ללכת על סרטון קצת יותר משעשע, כשהציבו את גל בשדה התעופה הית'רו בלונדון וביקשו ממנה לגשת לישראלים שזה עתה נחתו בלונדון ולהציע להם להחליף איתה מזוודות.

תירגעו, הישראלים שהסכימו, לא באמת קיבלו את המזוודה האישית של גדות, שבטח כוללת כמה קרמים ממש יוקרתיים, אלא מזוודה עמוסה בשלל בגדים מתנת חברת האופנה עבורה היא משמשת כפרזנטורית. שווה, לא? עכשיו, אתם גם יכולים לצפות בסרטון המלא לפני כולם.

במקרה של גל גדות, וואלה! סלבס מוכנה להחליף איתה גם גרביים. בתקווה, שגל תשרוד את הריח.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully