וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה: למה עידן רייכל נזקק לחילוץ משדה התעופה?

וואלה! סלבס

3.9.2015 / 1:19

שלל מעריצות צווחות, מחדל ביטחוני או אנשי המכס? לא, אלה ממש לא הסיבות שגרמו לרייכל להתעכב בדרך ליום צילומים מיוחד. אז מה הסיבה שבגללה המוזיקאי נתקע בשדה התעופה ונזקק לחילוץ? וואלה! סלבס מקפיצה

עידן רייכל. קשת,
"כפרה, אני באמת צריך לרכב עליו?". עידן רייכל והאופנוע/קשת

לפעמים, אפילו עידן רייכל הצנוע חש כמו איש חשוב מאוד. המוזיקאי הישראלי שמופיע ברחבי הארץ אך גם במקומות אקזוטיים בעולם, עבר השבוע תקרית מלחיצה במיוחד - שבמהלכה נזקק לחילוץ מהיר מנמל התעופה בן גוריון, על ידי חבורת גברברים על אופנועים. אתם מדמיינים מעריצות מתנפלות או בודקי מכס ערמומיים? לא, הפעם האשמה לא תלויה בהם.


עוד סיפורי סלבס:
שוטי שוטי ספינתי: עידן רייכל והמשפחה ביום כיף

עידן רייכל. קשת,
"יאללה, זריזוש". עידן רייכל מתכונן לנסיעה/קשת
עידן רייכל. קשת,
סע, סע לעבר השקיעה, סופרסטאר/קשת

רייכל, נחת בארץ הקודש בטיסה ישירה מגרמניה - כאשר משם היה אמור להגיע ישירות לצילומיו של ספיישל חגיגי שהוקדש לשיריו של המוזיקאי הישראלי האהוב בתכנית "בית ספר למוסיקה", שתעלה בקרוב על המסך של קשת, בערוץ 2. עם זאת, תקלה מסתורית במטוס גרמה לעיכוב בנחיתת המטוס, כך שרייכל האחראי ממש איחר לצילומים ונתן לשופטות שרית חדד, קרן פלס ורוני דלומי, להמתין לו באולפן.

צוות ההפקה ההיסטרי, אהב את העיכוב אפילו פחות מאשר רייכל, כך שעם יציאתו מהטרמינל - נאסף היישר ליום הצילום ברמת גן, על ידי חבורת אופנוענים מסוקסים. פקקים ועיכובים על הכביש? אאוט. יום צילומים מיוחד שמהלל את הזמר, אין.


וואלה! סלבס מאחרת רק כשזה נוגע למחזור החודשי שלה.


רכלו על האיחור הלא נעים של עידן רייכל בפייסבוק

עידן רייכל. קשת,
אוף וידרזן, עידן רייכל/קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully