וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכה! הדרישה המיוחדת של דנה אינטרנשיונל

2.9.2015 / 0:00

הדיווה הבינלאומית החליטה שלהופעה שלה בפסטיבל הגייז באילת, היא רוצה להביא את הכלב שלה. ולא, זה לא ממש רלוונטי מה נדרש מההפקה לעשות בכדי שאינטרנשיונל תהיה מרוצה. וואלה! סלבס זיוה

דנה אינטרנשיונל. רונן אקרמן,
דיווה! דנה אינטרנשיונל/רונן אקרמן

כל זמרת מתחילה יודעת שבשביל לשים את ה-ד' במילה דיווה - היא חייבת לשלוח להפקה רשימת דרישות לפני הגעתה להופעה. כך שמדונה ביקשה ג'קוזי ומסז'יסט צמוד, מריה קארי דרשה בקבוק מחטא ידיים ענק ושישה סידורי פרחים, גם לליידי גאגא היו דרישות הזויות כמו חטיפי צ'דר אורגניים בצורת ארנבים וחלב קוקוס.

אושיה בינלאומית שהפנימה את הכלל המאוד חשוב היא דנה אינטרנשיונל, שהחליטה להתעלות על כל הדיוות ולבקש דרישה מיוחדת במינה מהפקת פסטיבל הגייז "room 609" שמתקיים באילת. בכל זאת, מדובר בזמרת מיוחדת במינה.

דנה אינטרנשיונל, ליהיא לפיד. ניר פקין
לא בלי כלבי!/ניר פקין

אינטרנשיונל פנתה למפיק האירוע, שמעון שירזי, שמשמש גם כחברה הטוב וביקשה ממנו להביא את הכלב שלה, טינו, למלון שבו היא מתארחת. הבעיה הקטנה: הזמרת מגיעה לאילת הישר מהופעה בווינה, כך שהיא לא יכולה להביא איתה את הכלב האהוב. אל דאגה, יש פתרון.

אחרי מחשבות רבות, מצאה דנה פתרון יצירתי וביקשה לספק לה וואן מטעם הפקת האירוע, שיעביר את הכלב המיוחס היישר לאילת. כן, דנה החליטה שבמקום שהביץ' שלה יישב בבית ויתגעגע, אחד מחבריה ימסור את הכלב לנהג שיסיע אותו לבית המלון - שם יתאחד עם אינטרנשיונל. על כך נאמר כלב בר מזל.


וואלה! סלבס רצתה לתפוס טרמפ עם הכלב, אבל הוא פחד שהיא תגנוב לו את הבונזו.


מה דעתכם על הדרישה של דנה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully