וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: איך אור גרוסמן קראה לבנה הבכור?

30.8.2015 / 0:10

אחרי שהביאה לעולם את בנה הבכור לאוויר העולם בבירה הבריטית וניסתה לשמור על חשאיות - הדוגמנית אור גרוסמן בטח לא תשמח לשמוע שהשם של הבייבי שלה התגלה. מי הוא ומה שמו? וואלה! סלבס קוראת לך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוא נחשוב על שם מקורי. אור גרוסמן ובעלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שבתעשייה המקומית צץ לו טרנד חדש, שבעיקרון כבר החל לפני מספר שנים בניכר - מצא את השם המקורי והמוזר ביותר עבור התינוק החדש. מעבר לים אפשר למצוא את אפל, בתה של גווינת' פאלטרו או את בלו אייבי של ביונסה, ואילו בארץ יש את נורי של יובל שרף ושלומי שבן וכמובן, יאן של אייל גולן. עכשיו מצטרף לרשימה שם נוסף.

אחרי שוואלה! סלבס היתה הראשונה לדווח לכם כמעט על כל מה שקורה בחייה של הדוגמנית אור גרוסמן, החל מהגירושים המרעישים, דרך האירוסים ועד ללידה - עכשיו היא גם חושפת בפניכם את השם של בנה הבכור.

אור גרוסמן. אינסטגרם, צילום מסך
יום יבוא ותצא מהבטן של גרוסמן. אור בתקופת ההריון/צילום מסך, אינסטגרם

בזמן שגרוסמן מעדיפה לשמור על מעטה חשאיות בכל הנוגע להריון וללידה של הבייבי, וואלה! סלבס כבר הצליחה לשמוע ממקורביה של הדוגמנית איך קוראים לבנה הבכור. רמז: מדובר בשם מאוד נפוץ, עם טוויסט.

אז לא, גרוסמן לא הלכה על השמות הבנאלים כמו מאור, רותם או אסף, אלא בחרה בשם ישראלי עם ניחוח אירופאי (בכל זאת יש לו דרכון בצבע בורדו), כך שלבנה הבכור היא קראה בשם המיוחד 'בנו' (beno). או במילים אחרות: הבן שלו?


וואלה! סלבס רצתה לקרוא לבן שלה 'בת', אבל האחות בטיפת חלב לא התלהבה מהעניין.


רכלו על השם שהעניקה אור גרוסמן לבנה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully