וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על בלייק לייבלי

שירות וואלה! סלבס

28.8.2015 / 2:01

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש. בלייק כריסטינה לייבלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

# בלייק כריסטינה לייבלי היא הצעירה מבין חמשת ילדיהם של השחקנים ארני לייבלי ואיליין לייבלי. אם תמיד תהיתם מהיכן הגיע השם המוזר שלה, תדעו שהיא נקראה על שם אחיה של סבתה.

# לייבלי החלה את הלימודים בכיתה א' בגיל מוקדם. כמה מוקדם? כשהיתה רק בת שלוש. הסיבה לכך היתה העובדה שאחיה הגדול בן ה-6 היה לחוץ מהמעבר מגן לבית ספר, כך שאמה שיקרה לגבי גילה של בלייק (שהייתה גבוהה לגילה באותה תקופה) וסיפרה שגם היא בת 6 כדי שהיא תוכל להתלוות אליו לבית הספר.

בלייק לייבלי. GettyImages
שלום כיתה א'./GettyImages

# בניגוד לתדמית הילדה הרעה של בת דמותה סרינה - לייבלי דווקא נחשבת לאחת הצנועות בהוליווד. ברקורד הרומנטי שלה שלוש שנות זוגיות און אנד אוף עם הפרטנר שלה מ"גוסיפ גירל" פן בדג'לי (אותו הכירה מאז גיל 11) ורומן קצרצר עם ליאונרדו דיקפריו מיד לאחר שנפרדו דרכיו מבר רפאלי. לאחר מכן הכירה את ריאן ריינולדס על סט הסרט "גרין לנטרן" בזמן שהיה נשוי לסקרלט ג'והנסון. הם היו בלתי נפרדים ולאחר גירושיו שהגיעו מהר מאוד השניים פצחו במערכת יחסים שנגמרה בחתונה סודית.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בלייק לייבלי על השטיח האדום 2013-14. GettyImages
בר, מי?/GettyImages

# הגורו הגדול ביותר של לייבלי היא כוהנת הלייף סטייל מרתה סטוארט. בכדי להעמיק את אהבתה לבישול, עברה בלייק מספר קורסים של בישול ואפייה. אחד מהם בבית הספר הנחשב לבישול, "קורדון בלו", שבפריז בשנת 2010.

# את האודישן הראשון בחייה, בלייק עשתה לסרט "אחוות הג'ינס". ולא, לא היה מדובר באודישן קשה במיוחד, שכן בלייק נכנסה לחדר הניחה את התמונה שלה על השולחן ויצאה. המלהקים, שחשבו שהיא צוחקת, הבינו מהר מאוד שהיא לא מתכוונת לחזור כי היא חושבת שזה מה שעושים באודישנים. זה לא מה שמנע מהם ללהק אותה לסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully