וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של כוכב ריאליטי נעצר על אחזקת נשק גנוב

25.8.2015 / 11:30

הוא אחד מפליטי הריאליטי המוכרים והמצליחים בישראל, שמו ופרצופו מככבים בכל בית בישראל, אך כעת משפחתו מעורבת בדרמה לאחר שאחיו הצעיר נעצר בעקבות אקדח גנוב שנמצא ברשותו, משטרת ישראל פתחה בחקירה. וואלה! סלבס CSI

אקדח במכנסיים. ShutterStock
אקדח במכנסיים/ShutterStock

פעם נוספת חייהם של כוכבי הראליטי בארץ מספקים חדשות ודרמות שעולות על כל תסריט של סדרת דרמה ואקשן. הפעם, זה מגיע מכיוון משפחתו של אחד מכוכבי הריאליטי הגדולים במדינה שמעורב בפרשיה חמורה.

הוא אחד מפליטי הריאליטי המצליחים והמוכרים בישראל, שמו מככב כמעט בכל בית בישראל ופרצופו הוא מזוהה מאוד עם תרבות הריאליטי. ברזומה שלו הופעות במספר תוכניות בעלות פרופיל גבוה, קשרים רומנטיים מתוקשרים ונוכחות גבוהה במדורי הרכילות בארץ, כעת שמו גם נקשר בנסיבות פחות נחמודת - לפנות בוקר (ג') נעצר אחיו הצעיר על ידי משטרת תל אביב כאשר ברשותו אקדח החשוד כגנוב.




רוצים עוד חדשות חמות?
הפרויקט המשותף של טום באום ודנה פרידר
הלם! אייל גולן קעקע את רוסלנה על גופו
האוהבים הצעירים: אסף הרץ והחברה רומנטיים

ניידות של משטרת חדרה. שלומי גבאי
דירתו של הצעיר עברה פשיטה לאחר מידע מודיעיני/שלומי גבאי

בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לבלשי תחנת יפו, הם פשטו על בית האח בתל אביב. בחיפוש שנערך בדירה, מצאו השוטרים אקדח החשוד כגנוב. החשוד, כבן 20, נעצר לחקירה והובא לבית המשפט בתל אביב שם בקש המשטרה להאריך את מעצרו. במשטרה בודקים עתה מהיכן נגנב האקדח ומה מטרת החזקתו – האם התכוון החשוד להביאו לאחרים או לבצע בו מעשה פשע חמור אחר?


וואלה! סלבס מחזיקה שלל אקדחים. תירגעו, היא משתמשת בהם רק במיטה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully