וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית מקצועית: שרית חדד תככב בסרט קולנוע

23.8.2015 / 12:48

אחרי שנים של הצלחה מוזיקלית ומכירות של אלפי אלבומים, הופעות ושיפוט בתוכניות ריאליטי - הזמרת תשתתף לראשונה בסרט קולנועי. שרית חדד תככב בתפקיד הראשי עבור אחד הבמאים המקומיים המוערכים ביותר. וואלה! סלבס אקשן

יח"צ - חד פעמי

* בווידאו: הקליפ של שרית חדד לשיר "חיכיתי לו"

כאשר מאחוריה יותר מ-20 שנות קריירה, אינספור אלבומים מצליחים עם מכירות של מאות אלפי עותקים, השתתפות כשופטת בתוכניות ראליטי ושלל שיתופי פעולה - הגברת המפורסמת של עולם המוזיקה המקומי, שרית חדד, תבצע את הבכורה הקולנועית שלה בסרט ישראלי חדש.

חדד, לוהקה לאחרונה לתפקיד הראשי בסרט החדש של הבמאי ערן ריקליס ( "עץ לימון", "הכלה הסורית", "ערבים רוקדים") שייקרא לפי שעה "דואט". בפיצ'ר החדש, היא תגלם תפקיד של אם חד הורית קשת יום, שהיא כאמור הדמות הראשית.


רוצים עוד חדשות חמות?
עדי הימלבלוי משיקה את בנה ליאו - החברים מפרגנים
קייט אפטון ומירנדה קר חושפות חזה בלנז'רי
בר פאלי יוצאת לדייט עם ג'יימס בונד

שרית חדד, היכל התרבות. ניב אהרונסון
שוברת קופות. שרית חדד שחקנית ראשית/ניב אהרונסון

הסרט המוזיקלי, שאותו כתבו אמיר בן דוד וריקליס, בהפקת מיכאל שרפשטיין, משה ולאון אדרי - מספר את סיפורה של גלית, מדריכת נוער ובתו של זמר ומלחין מצליח שירד מגדולתו ונפטר לאחר שנים של שברון לב. דמותה של גלית, היא אם חד הורית שמגלה שהמתנ"ס בו היא עובדת בקריות, צפוי להסגר בשל חוסר במשאבים כלכליים לתפעולו.

שרית חדד. ניר פקין
תבואו לראות אותי? שרית חדד/ניר פקין

האישה נאלצת לשנות את חיה ומקצועה, תוך שהיא נכנסת למלחמה על שמו הטוב של אביה ונגד סגירתו של המתנ"ס - ומתחילה במסע לגיבוש זהותה, עצמאותה ומקומה בחיים. בסופו של דבר, היא מבינה שבדרך תצטרך לעשות את הדבר היחיד שאותו נשבעה לא לעשות, לשיר את שיריו של אביה המנוח.

זה יהיה ניסיון המשחק הרציני הראשון של חדד, שבעברה השתתפה במופעים כמו הפסטיגל ואף שחררה קלטות ילדים מוזיקליות. הפעם, חדד תצטרך להפגין את כישוריה הדרמטיים בסרט המסקרן שמלוהק בימים אלה - כאשר בשבועות האחרונים פנתה הפקת הסרט לסוכנויות שחקנים, על מנת למצוא את זה שיגלם את התפקיד הגברי הראשי לצדה של הזמרת. חגיגה.

מנהלה האישי של שרית חדד, אבי גואטה: "כשיהיה מה לספר, נספר".


וואלה! סלבס מציעה את עצמה לתפדיק חרירה, השכנה העצבנית של שרית.


רכלו על התפקיד הקולנועי של שרית חדד בפייסבוק

הופה!

שרית חדד ו"מה קשור" חוגגים בקזינו

לכתבה המלאה
שרית חדד. ניר פקין
זה יהיה בתלת מימד? שרית חדד/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • שרית חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully