וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן רושפלד פורש מעולם המסעדנות?

20.8.2015 / 22:15

המאסטר שף הידוע פרסם היום (ה') סטטוס ובו הוא מודיע על פרישתו מעולם הקולינריה בעקבות 'הרוע שעומד מאחורי אנשי תקשורת'. לאחר מספר דקות הסטטוס נעלם. וואלה! סלבס מבשלת מנה חמה

צילום: עידו שחם

הלם בעולם הקולינריה: אחרי 25 שנים במטבח ואחרי קריירה ענפה בה פתח לא מעט מסעדות גורמה, המאסטר שף, יונתן רושפלד, הודיע קבל עם עדה ואינסטגרם כי הוא החליט לפרוש מעולם הקולינריה.

בסטטוס שפרסם, כתב השף המפורסם, "בעקבות הרוע שעמודים מאחוריו אנשי תיקשורת (ועוד).. החלטתי לסיים 25 שנות טבחות בהן נהניתי מכל רגע. הארץ שלנו השתגעה בכל התחומים", כתב רושפלד, "פוליטיקה טרור שחיתויות ועכשיו גם בעוצמות שלא היו מבישות שום תאור של עבריין עושים את זה לטבחים. תודה לכל מי שאכל תודה לכל מי שעבד אצלי. לילה טוב", לשון ההודעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פורש?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר מספר, בהן נחשפו לסטטוס לא מעט עוקבים, החליט רושפלד למחוק אותו. וואלה! סלבס ניסתה לתפוס את השף, אך ללא הצלחה. בשיחה עם שותפו של רושפלד למסעדת 'ארוחת ערב, עודד סיידא, הוא סיפר כי לא שמע על הסיפור וכי לא דיבר לאחרונה עם השותף המפורסם.

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שרושפלד יוצא בהצהרות שכאלו - לפני כשנה וחצי הודיע יונתן כי הוא פורש משולחן השופטים של תכנית הריאליטי, 'מאסטר שף', אך עם זאת עדיין ממשיך לככב על המסך הקטן, כך שלא בטוח עד כמה ההודעה הדרמטית האחרונה אכן תצא לפועל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביוש!/מערכת וואלה!, צילום מסך

רושפלד החל את הקריירה שלו כסגנו של ישראל אהרוני במסעדת 'תפוח הזהב', לאחר מכן המשיך למסעדת 'מול ים', עד שפתח מסעדה בבעלותו הנושאת את שמו במתחם המשכן לאומנויות בתל אביב. ב-2007, לאחר שסגר את שתי המסעדות, פתח רושפלד את מסעדת 'הרברט סמואל' המפורסמת, ובעקבותיהן פתח גם את 'טאפס אחד העם', 'יבנה-מונטפיורי' שנסגרה, וכמובן מסעדת 'עלמה'. לפני כשלושה חודשים הודיע רושפלד על פרישתו מרשת המסעדות ועל חבירתו לשף עודד סיידא. כעת נותר לראות אם רושפלד אכן יממש את הבטחתו או שמא יחזור בו.

*עדכון
היום (ו') בשעות הבוקר חזר בו רושפלד מפרישתו וכתב בעמוד האינסטגרם שלו: "בוקר טוב לכולם. ברגע אחד התאספו אצלי תסכול וכאב מעוצמת הרוע המצויה באנשים קטנים מהתקשורת (ועוד)", כתב השף, "אני נושא באחריות רבה מדי יום שקשורה אף ורק באהבה עצומה לבישול ואירוח שלכם הקהל. ברגע אחד הבנתי שכל כתב עלוב הפעם תכנית צהובה במיוחד עשויה לרוקן ולהרוס ברגע מפעל חיים של אנשים רבים שמאמינים בי חיים של עובדים יקרים לליבי ספקי מזון נפלאים שעושים יום וליל להשיג לי חומרי גלם טריים עבורכם ואת חיי ילדי שאותם אני מפרנס. הרגע הזה עבר יוצא ממנו מחוזר וממשיך במלוא הקיטור קדימה תודה", כך כתב רושפלד.

וואלה! סלבס הודיעה על פרישתה מעולם הרכילות, אבל אל תאמינו לרכילות, כן?

מה דעתכם על הפרישה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully