וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבות חושפות הכל: מתי הפעם האחרונה שעשו סקס?

14.8.2015 / 2:29

אין, פשוט אין מסיבת בנות בלי כמה שאלות חטטניות. מתי הפעם האחרונה שבה גלית גוטמן, אילנית לוי, ניקול ראידמן או שלומית מלכה בכו, עברו על החוק, אכלו משהו מתוק ונכנסו למיטה? צפו וגלו. וואלה! סלבס אמת או חובה

יח"צ - חד פעמי

הרבה נשים מפורסמות, אלכוהול ומטעמים, בחלל אחד צוף במיוחד? נשמע כמו מסיבת בנות ממש כמו שוואלה! סלבס אוהבת. מפגש החברות של מעצב השיער מיקי בוגנים, היווה הזדמנות מצוינת לשחק עם כמה מהכוכבות האהובות מול המצלמה במשחק "הפעם האחרונה ש..." - כולל כל מיני אפשרויות חטטניות שחילצו וידויים מרגשים, שגרמו לכוכבות לחוש הרבה יותר נוצצות. לא, לא רק בגלל שהזיעו בחום.

אז מתי הפעם האחרונה שבכו? ניקול ראידמן למשל, לא מרבה לבכות "חוץ מכה סצנות גרועות של משחק ב'מעושרות'". הדוגמנית שלומית מלכה בוכה גם מסרטים מצוירים, המעושרת לאה שנירר בכתה במהלך המסיבה עצמה (!) והמעצבת דורית בר אור בוכה מהתרגשות בגלל הבנות שלה. בר אור, אגב, מרבה לבקש סליחה "כי אני עושה הרבה טעויות". אילנית לוי ביקשה סליחה באותו היום מילדיה ליאם ואלין, כשחברתה סיון קליין מודה שהיא מתנצלת בכל יום מחדש.

כתבת בנות סלבס. ערן לם,
בנות ונהנות. הכוכבות מבלות/ערן לם

הגיע הזמן להגביר הילוך - אז מתי הפעם האחרונה שהמפורסמות עשו משהו סליזי ונועז? גלית גוטמן, לא מתכוונת לענות על כך "יש לי ילדות שרואות את זה". קליין השתובבה בחתונה ומלכה תוהה אם עליה להמציא סיפור כדי להפוך את העיניים למרגשים יותר. אך האם הן עוברות על החוק? לירון ויצמן מעולם לא עברה על החוק, המעושרת שנירר מודה שהשתפרה מבחינת מה מותר ומה אסור, מלכה "קצת עבריינית תנועה", ומיס ראידמן והגברת קליין מעשנות גם היכן שאסור.

מתי הפעם האחרונה שחוו דיכאון? התשובה מפתיעה. גוטמן, ענתה שזה קרה לפני חודשיים, לירון ויצמן חשה דיכאון בבוקר כמו אילנית לוי. ראידמן חושבת שהחיים קצרים כדי לבזבז אותם על דיכאונות, לעומת בר אור שמספרת שהיא אדם דיכאוני. אלכסה דול, ממש לא מדוכאת. יכול להיות שזה קשור לעובדה שהן מפורסמות? "בואו לא נהיה צבועים, נגיד את האמת, זה כיף", מספרת ראידמן, לעומת לוי שאומרת שיש כמה רגעים ביום, "אבל זה עובר אחרי דקה".

מתוקים, נכנסים להם לפה? כל המפורסמות מספרות שאוכלות משהו שמזיק לשיניים ממש בכל יום. ממש כמו שהן חשות התרגשות מרוב אהבה, כפי שסיפרה גוטמן "בכל יום, כמעט שנתיים". סיון קליין התרגשה מאוד בחתונה שלה, ומלכה, שמאוהבת ביהודה לוי, מתרגשת בכל רגע מחדש.

המפורסמות מגלות

המפורסמות מגלות: "נשרף לי השיער"

לכתבה המלאה
מיקי בוגנים, שלומית מלכה. סטודיו רם וליץ,
שאלה קצת סליזית. שלומית מלכה עם מיקי בוגנים/סטודיו רם וליץ

אבל השאלה שבגללה אתם כאן, היא מתי הפעם האחרונה שבה המפורסמות נכנסו למיטה. נו, "עשו את זה" - והתשובות מפתיעות. ניקול ראידמן, חשבה שהעובדה שבן הזוג שלה מבוגר תגרום לה להתאמץ פחות, אבל מתברר שלא בדיוק, כי "מתברר שעם הגיל הרצון גדל. לא צריך חדר כושר".

דורית בר אור "משתדלת לעשות את זה כמה שיותר בין הילדות לעבודה", סיון קליין מגלה שזה קרה ביום לפי המסיבה, שלומית מלכה מסבירה ש"זו שאלה קצת סליזית וחודרנית", לכן לא ענתה עליה. "ממה שאני יודעת ואתם צריכים לדעת, עשיתי את זה פעמיים", מגלה גלית גוטמן, בעוד שאילנית לוי אומרת ש"מתישהו. לא זוכרת, אבל זה קרה. היום לא, אבל זה קרה", צחקה.


וואלה! סלבס עשתה את זה היתה לפני כמה דקות. מה זאת אומרת מה עשתה, אכלה קרטון גלידוניות. דא.


רכלו על הווידויים של המפורסמות בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully