וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המון יין וסוכריות גומי: הדרישות של מריה קארי בישראל

10.8.2015 / 1:00

מה דיווה צריכה כדי להופיע בארץ הקודש? רגע לפני שתנחת כאן, אנשי הצוות של קארי העבירו הוראות למצרכים שנדרשים בכדי להרגיע את הזמרת. כולל חדר טיפולי לילדים, צ'יפס, מפזרי אדים, כמה עצים ושלל סוגי יין. וואלה! סלבס תובענית

צלמים זמניים מורשים

עוד מעט זה יקרה, כשהדיווה מריה קארי תנחת בארץ הקודש בפעם השנייה בקיץ הנוכחי - אבל לא בכדי לדהור על גמלים פעם נוספת או לפגוש אנשים חשובים מאוד בגבולות ישראל, אלא דווקא כדי לבדר את הקהל הישראלי על הבמה בראשון לציון החמימה. המעריצים כבר כוססים ציפורניים, אבל הדיווה? לה יש דרישות עוד בטרם עלתה על המטוס בחזרה לארצנו הקטנטונת.

בימים אלה הולכות ונשלמות ההכנות להופעה הראשונה של הזמרת האמריקנית בישראל ב-18 באוגוסט, כך שלאחרונה נציגיה העבירו להפקת המופע המקומי את דרישותיה של הזמרת, באופן מפורט בהחלט. לא מדובר בדרישות הנוגעות לבית המלון או לתנאים שבהם תשהה בזמן ביקורה השני השנה בישראל, אלא בדרישות עבור הלוקיישן שבו תשהה בשעות שלפני שתעלה לבמה - מאחורי הקלעים. כיאה לזמרת המגה-מצליחה שהיא, יש לא מעט תנאים שהפמלייה של קארי הציבה למפיקים, שאמורים להבטיח מופע מרשים עבור הקהל המקומי.

מריה קארי. מערכת וואלה! NEWS
לא בלי כמה בקבוקי יין. מריה קארי בעת ביקורה בישראל/מערכת וואלה! NEWS

ברור שוואלה! סלבס הצליחה להשיג את המסמך התובעני, שמתייחס לבקשותיה הספציפיות של הזמרת האמריקנית. קודם כל, בחדר ההלבשה הפרטי, קארי זקוקה לשני שולחנות גדולים עם מפות לבנות או שחורות, שלוש ספות ושני "מושבי אהבה" זוגיים על שטיח קטיפה, בקבוק מחטא ידיים ענק שיגיע עם 10 מגבות אמבט חדשות - וכן מראה בגודל גוף מלא.

כל אלה, לצד שלושה עציצים רעננים, לא פחות משישה סידורי פרחים (ורדים לבנים וחמניות) גדולים ושלושה עצים ירוקים בחדר ההלבשה. אה, מריה צריכה גם עשרה מכשירי אדים (!), שמונה נירות ריחניים (ורדים ואשכוליות הם המועדפים), סט כלי פורצלן, טוסטר וקומקום חדשים ומקרר. נקי כמובן, רק כדי לעמוד בדרישות המזון הדקדקניות שלה.

אז מה הדיווה אוכלת? שימו לב - לא פחות משתי כיכרות לחם נטול גלוטן, ממרח חמאה נטול חלב וחבילת בשר הודו חתומה, מגש גבינות גורמה קשות (כולל ברי, צ'דר וגאודה) וחומוס מקומי, לצד צלחת אננס טרי חתוך ושלל סוגים של פירות יער (תותים, פטל, אוכמניות והרשימה נמשכת) - כל אחד מהם בקערה נפרדת.

ביג ספנדר

כמה קארי תרוויח על ההופעה בישראל?

לכתבה המלאה
מריה קארי מסוק. מור שאולי
רגע, לא דרשת גמל לילדים? קארי בביקורה בארץ/מור שאולי

זה לא הכל, כי בחדר ההלבשה יהיו על פי דרישה גם שש שקיות של חטיף הצ'יפס האהוב על הזמרת, חטיף בייגלה, קערה מלאה במסטיק נטול סוכר ושש שקיות של סוכריות גומי ללא גלוטן. זה מלבד 12 בקבוקים של מי קוקוס, 12 משקאות דיאט לימונדה, מיצים בשלל טעמים, תה מיובא, לימונים עם ג'ינג'ר ותוספת דבש אורגני. שלושה בקבוקי יין מיקב יוקרתי, לצד שלושה בקבוקי יין שרדונה ושלושה בקבוקי יין פרוסקו שנוספו לרשימה, לא מפתיעים במיוחד. הרי הגברת אוהבת את האלכוהול שלה.

לצורך ההופעה, אחד החדרים מאחורי הקלעים יוסב לחדר ילדים פרטי לשימוש התאומים של מריה, שכולל מלבד מגבות וקופאות נייר טישו איכותי, גם שטיח קטיפה, כמה מנורות רצפה וכמה צעצועים להנאתם. כמו כן, הילדודס יתפנקו בין השאר ממכמה עשרות בקבוקי מיצים מתפוחים ופירות יער, קערת תפוחים פרוסים, חמש שקיות צ'יפס, לחם עם צנצנות חמאת בוטנים וריבה, שלל משקאות קלים ושקית אחת של שקדים. לבריאות.


וואלה! סלבס לא צריכה הרבה יותר ממריה. אולי גם שני סירי ג'חנון, שלוש צלוחיות טחינה, מגש מעמולים, צנצנת סילאן, שלושה מלפפונים חמוצים וארבע חפיסות שוקולד כתוספת. זה הכל.


רכלו על הדרישות של מריה קארי בפייסבוק

מריה קארי. splash
מוכנה ללחות? מריה קארי ובן הזוג ג'יימס פקר/splash
  • עוד באותו נושא:
  • מריה קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully