וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת מיליונים: "החבר של בובי קריסטינה בראון רצח אותה"

וואלה! סלבס

9.8.2015 / 10:55

עורך דין מטעם משפחתה של וויטני יוסטון המנוחה, הגיד תביעה בסך 10 מיליון דולר כנגד בן הזוג של בתה, בובי קריסטינה. הטענה: ניק גורדון הביא לכך שטבעה באמבטיה, איבדה הכרה ולבסוף מתה. וואלה! סלבס מתכתשת

(אימג’בנק, Gettyimages)

האם בני משפחתה של בובי קריסטינה בראון, בתה של הזמרת המנוחה וויטני יוסטון שמתה כחצי שנה לאחר שנמצאה ללא רוח חיים באמבטיה שבביתה, מתכננים לעשות הרבה כסף אחרי שאיבדו את הצעירה בת ה-22? מנהל עיזבונה של בראון, שנקברה בשבוע שעבר, הגיש בסוף השבוע מסמכי תביעה על סכום של לפחות עשרה מיליון דולר (!) כנגד מי שנחשב לבעלה, ניק גורדון.

הטענות: אחרי מריבה של השניים, בן הזוג נתן לה "קוקטייל רעיל" שבגללו איבדה את ההכרה וטבעה, מה שהוביל לכך שהיתה מחוסרת הכרה מספר חודשים, עד למותה בסוף חודש יולי. "גורדון העביר לחשבונות הבנק שלו סכומים גדולים של כסף שהיה שייך לבובי עם ההרשאות שנתנה לו", נטען בכתב התביעה, שחלקים ממנו פורסמו בתקשורת האמריקנית, "הוא הכה אותה והתעלל בה, נותרו סימני דם בכל פינות הבית".


עוד סיפורי סלבס:
בר רפאלי חוגגת במסיבת רווקות בינלאומית
מסיבת הרווקים של גיא גיאור לוהטת! הצצה
נעים להשכיר: רותם סלע עברה דירה

בובי קריסטינה בראון, ניק גורדון. Maury Phillips / Stringer, GettyImages
רצח אותה? בובי קריסטינה בראון עם ניק גורדון/GettyImages, Maury Phillips / Stringer

עוד עולה מהתביעה, כי גורדון, שבמשך שנים היה אחיה המאומץ של בובי קריסטינה (ובנה המאומץ של יוסטון) עד לנישואיהם אחרי מות אמה - הגיע מסומם לביתם ב-31 בינואר, היום שבו בראון נמצאה מחוסרת הכרה בביתם.

"אחרי שחגג כל הלילה, הגיע לבית והתחיל להתווכח איתה... הם רבו במשך חצי שעה בחדר השינה, הוא נתן לה קוקטייל תרופות רעיל ואז השכיב אותה באמבטיה, מה שגרם לה לנזק מוחי", נטען בכתב התביעה. רק 15 דקות אחר כך, הבין כי איבדה את ההכרה והתחיל להנשים אותה, תוך כדי שהוא מנסה לסדר ולנקות את האזור.

גורדון עצמו, הגיב לטענות באמצעות עורך דינו וטען כי "ניק שבור לב והרוס אחרי מותה של אהובתו, מחפיר להעלות טעות חסרות בסיס שכאלה ולפרסם אותן בפומבי". עוד הגיב שגורדון עצמו נקט באמצעים משפטיים כנגד משפחתה של בראון שהגישה את התביעה, ולטענת עורכי הדין יוכיח ש"מדובר בחשיפה גסה של האמת: תביעה מופרכת כנגד האיש שאהב את קריסי יותר מכל אדם אחר בעולם".

מזעזע

פורסמה תמונת גופת בתה של יוסטון

לכתבה המלאה
שער נשיונל אינקוויירר, בובי קריסטינה בראון. The National Enquirer, צילום מסך
תמונת גופתה של בובי קריסטינה בראון על שער צהובון/צילום מסך, The National Enquirer

נתיחת הגופה של בראון הצעירה, אגב, לא הצביעה על סיבת מוות ישירה - אך היא נמצאה עם שברים בחזה, מה שגורדון טען כי נגרמו בעקבות ההחייאה שביצע בה.

בובי קריסטינה, שמתה בשבוע שעבר, הובאה ביום שני האחרון למנוחות בבית קברות שבניו ג'רזי, שם נטמנה בסמוך לקברה של אמה המפורסמת, שמתה בנסיבות דומות בשנת 2012. בני משפחתה של הדיווה, בהם הזמרת דיון וורוויק וכן מעריצים רבים של הזמרת, הגיעו לחלוק לבתה כבוד אחרון. עם זאת, בטקס לא נכחו אביה בובי בראון ולא גורדון.


נורא, אבל וואלה! סלבס היתה מעדיפה שכל הדרמה המשפטית הזאת תהיה סתם עלילה בפרק של "אלי מקביל".


רכלו על התביעה הענקית של בובי קריסטינה בראון בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully