וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על מקולי קלאקין

שירות וואלה! סלבס

31.7.2015 / 1:31

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

שכחו אותי בבית. imdb
מקולי קאלקין בסרט שהפך אותו לכוכב "שכחו אותי בבית"/imdb

# מקולי קרסון קאלקין נולד ב-26 באוגוסט, לפני 35 שנה, בניו יורק לכריסטופר ולפטריסיה. למקולי שישה אחים ואחיות: כריסטיאן, קיראן, רורי, שיין, דקוטה וקווין קאלקין. בראשית חייו התגוררה המשפחה בדירה קטנה; אימו עבדה כמרכזנית ואילו אביו עבד בכנסייה הקתולית המקומית. קאלקין גדל כקתולי ואף חונך בבתי ספר קתוליים, אך לאחר זמן עזבו הוריו את הדת והוציאו אותו מבית הספר הקתולי.


# הוא התפרסם כמובן בזכות תפקידו בסרט "שכחו אותי בבית", אבל רשם היסטוריה כאשר קיבל מיליון דולר על השתתפותו בסרט "הנערה שלי" שם היתה גם הנשיקה הראשונה שלו על המסך. שלוש שנים מאוחר יותר, הוא הופיע בסרט "ריצ'י ריץ" עליו כבר קיבל סכום של שמונה מיליון דולר - הגבוה ביותר ששולם לילד שחקן עד אז.

מקולי קאלקין. ספלאש
ילד רע/ספלאש

# כשהיה בן 17 התחתן קאלקין עם השחקנית רייצ'ל מינר כשהייתה בת גילו. הנישואים ארכו שנתיים, לאחר מכן היה בן זוגה של השחקנית מילה קוניס משנת 2002 עד 2011. בנוסף לסטטוס הזוגי הזה הוא גם הסנדק של שני ילדיו של מייקל ג'קסון: פרינס ופאריס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מקולי קאלקין. splash
מוזנח והזוי/splash

# לקאלקין יש היסטוריה עצובה עם סמים. ב-2004 קאלקין נעצר, נכלא לזמן קצר והועמד לדין לאחר שנתפס מחזיק מריחואנה. במשפטו, טען קאלקין שהוא חף מפשע, אך מאוחר יותר הודה והורשע כחלק מעסקת טיעון. עונשו היה שנת מאסר על תנאי, טיפול גמילה מסמים וקנס של 540 דולר. באוגוסט 2012 התפרסם כי הוא מכור לסמים קשים והוציא סכומי עתק שהגיעו עד לכ-6,000 דולר מדי חודש על הרואין, השיא הגיע בשנת 2012 כאשר הגיעו דיווחים על ניסיון התאבדות על ידי הזרקת מנת יתר וצריכת כדורים.

# לקאלקין מספר תחביבים הזויים, בשנת 2012 הוא הפך את דירת הסטודיו שלו לסדנת ציור ואומנות, הוא גם מעריץ נלהב של התאבקות מקצועית ואף הפציע פעם בזירה וחובב של משחקי מחשב.

מקולי קאלקין. GettyImages
מקולי קלאקין בטקס האוסקר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully