וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק המפתיע של מרגלית צנעני

29.7.2015 / 1:00

אתם רוצים הצגה מלעונית או תרבות? הזמרת והדיווה המקומית, מרגלית צנעני, נמצאת במגעים מתקדמים לחזור למקום בו החלה את דרכה בתעשיית הבידור. התפקיד של מרגול: מפתיע. וואלה! סלבס הקשב

מרגול. ניר פקין
יאללה! נוסעים לפריפרייה? מרגול/ניר פקין

מירי רגב, זו הצגה שבטוח תרצי לתקצב. אחרי שכבשה את הפריים טיים, כיכבה בתכניות רדיו, תכניות בישול וריאליטי מוזיקלי - כעת, כך מתסתמן, הזמרת והדיווה המסלסלת מרגלית צנעני (מרגול בשבילכם, יא מלעונים) תעשה קאמבק חזרה לעולם התיאטרון.

בתקופה האחרונה פנתה חברת ההפקות "מ.מ הפקות" למספר שחקניות וזמרות, בחיפוש אחרי מי שיכנסו לנעליה של השחקנית גילה אלמגור בהפקה הבימתית העתידית של "אמי הגנרלית". אחד השמות הבולטים שעלו הו של הדיווה המקומית - מרגול.


רוצים עוד חדשות חמות?
סקסית יותר מקים? קלואי קרדשיאן בתמונות רטובות
אז, איציק זוהר ובלונדינית יצאו לדרינק
המשולש הרומנטי של טום קרוז

מרגול. ליאור פינקסון,
הקשב!! מרגול בפעולה/ליאור פינקסון

"אמי הגנרלית", למי שלא בקיא בפרטים, מבוסס על סרטה הידוע של הגברת הראשונה של התיאטרון, אלמגור - שמבוסס במקור על הצגה בכיכובה של גאולה נוני שעלתה בשנת 1970. העלילה מביאה את סיפורה של אמא ישראלית הדואגת לבנה ובעלה המשרתים בצה"ל - ומגיעה לבסיס נידח בסיני על מנת לדאוג לכל הצרכים של בנה.

בימים אלה, בחברת ההפקות עומלים על הליהוק לעיבוד המסקרן וכבר החלו לפנות לשחקניות, בהן מיקי קם, שגם שמה עלה כמתמודדת בולטת לגילום האם - וכאמור מרגלית צנעני, שליהוקה צפוי לגרום סקרנות רבה בקרב הקהל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אמי הגנרלית. gg_2
פוסטר הסרט עם גילה אלמגור. "אמי הגנרלית"/gg_2

אם המשא ומתן עם הזמרת המפורסמת יסתכם בהסכמה - תהיה זו חזרה עבורה למקום בו צנעני החלה את הקריירה שלה בשנת 1971, בתור שחקנית וזמרת במחזמר המפורסם 'שיער'.

מחברת 'מ.מ הפקות' נמסר בתגובה: "בימים אלה אנחנו מלהקים את ההצגה 'אמי הגנרלית' ונעשתה פנייה למספר שחקניות. מעבר לזה אין שום דבר חדש שאפשר לספר".


וואלה! סלבס עומדת לגלם את "עזית הכלבה הצנחנית" בעיבוד הבימתי הקרב


הקשב מרגול? רכלו על זה בפייסבוק

מרגול. רפי דלויה,
מביאה סיר ג'חנון לבסיס. מרגול/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully