וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על מאט לה בלנק

שירות וואלה! סלבס

24.7.2015 / 0:01

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

מאט לה בלנק. GettyImages
מאט לה בלנק/GettyImages

# נראה שמאט לה בלנק חייב את הקריירה המשגשגת לאמא שלו, מאחר ובגיל 8 כשהילד החמוד השתתף בתחרות חובבנים למרוצי אופנועים וזכה במקום הראשון אימו חששה מאוד מהתחביב המסוכן שפיתח ולחצה עליו לחפש את חלומותיו במקומות אחרים - השאר היסטוריה.

# אחת העבודות הראשונות שלו כדוגמן היתה בתור דוגמן לפרסומת של מדריך טיולים גאה, שמציע חופשות וטיולים לגברים גאים ברחבי העולם. היי, כל עבודה מכבדת את בעליה, לא?

חברים עונה 1. NBC,
קאסט "חברים"/NBC

# חשבתם שג'ואי נועז? כנראה שלא שמעתם על הקעקוע של לה בלנק, שנמצא על ישבנו. כן, קעקוע של פנתר שחור וגדול. את הקעקוע עשה בתחילת הקריירה, כאשר הגיע לעיר הגדולה. הוא וחברו יצאו לבילוי לילי, השתכרו וסיימו את הלילה עם הקעקוע הענק, שמזכיר לו את ימיו הפרועים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאט לה בלנק. GettyImages
לה בלנק/GettyImages

# אבל לא רק צדדים פרועים יש בשחקן, כי אם גם מלכותיים. בכל זאת, לה בלנק זכה למפגש מלכותי משולש עם צמד הנסיכים וויליאם והארי. השחקן המסוקס סיפר שפגש בצמד המלכותי אחרי המתנה ארוכה שהגיעה בסיומו של משחק פולו, בזמן שהוא התרגש מהמעמד האחים בכלל התעניינו בשאלה החשובה: האם צפוי איחוד של "חברים"?

# ב-2003 הוא נישא לדוגמנית העבר מליסה מקנייט. שנה מאוחר יותר נולדה בתם מרינה פרל. למליסה כבר היו שני ילדים מבעלה הראשון. הזוג חווה בגידה אישית מבית, כאשר האומנת של הילדה הדליפה לצהובונים את העובדה שהיא אובחנה כבעלת הפרעה נדירה במוח, שגורמת לה להתקפים ופגיעה ביכולות המוטוריות שלה. שלוש שנים אחרי שנישאו התגרשו לה בלנק ואשתו לאחר שבגד בה.

מאט לה בלנק. GettyImages
איזה חתיך!/GettyImages
מאט לה בלנק. GettyImages
לה בלנק עם דיוויד שווימר ומתיו פרי/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לה בלנק ב"חברים" עם גני'פר אניסטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אפיזודס. yes
לה בלנק ב"אפיסודז"/yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully