וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה: המשולש הרומנטי של טיטי איינאו

23.7.2015 / 7:37

כאילו שאין מספיק דרמה בביצה הישראלית - הנה משולש אהבים חדש, שכולל מלכת יופי במיל', דוגמן מתחיל ומוזיקאי מוכר. אם להאמין למקורבים, טיטי הסתבכה בשערורייה לוהטת יותר מכל משולש פיצה שאכלתם. וואלה! סלבס חמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משלושה יוצא זוג? סהר חגי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל פליט ריאליטי מתחיל יודע: חברי הביצה המקומית הם אולי החבורה הכי קטנה שתמצאו בעולם. כולם מכירים את כולם, רובם יצאו עם רובם, ולא מעט מחבריה גם שכבו האחד עם השנייה. לכן, שכמגיעה פרשיית אהבים שכזו - הדבר לא ממש מפתיע את וואלה! סלבס. מה שכן הפתיע, הם דווקא המעורבים בפרשה. או יותר נכון מי שמעורבת בה, או לפחות על פי מה שטוענים מקורבים.

הישרדות. ניב אהרונסון
בדרך להישרדות. טיטי איינאו/ניב אהרונסון

אפשר לומר שמאז שזכתה טיטי איינאו בכתר מלכת היופי לפני כשלוש שנים, היא החזירה את הצבע לתחרות היופי הממלכתית, עם שלל הישגים על שמה, כתבות עליה ברחבי העולם ושמירה על פרופיל גבוה במדורי הרכילות המקומיים. הרומן שניהלה עם מוש בן ארי, הסתיים בכל שטיטי שמרה על "שקט תקשורתי" בכל הנוגע לחיי האהבה שלה.

לאחרונה, אף יצאה עם הדוגמן והכדורגלן תומר ירוחם, כפי שקראתם כאן לראשונה בוואלה! סלבס. כעת, ימים ספורים אחרי שחזרה מהג'ונגלים בהם בילתה במסגרת צילומי הריאליטי "הישרדות", טוענים מקורבים למלכת היופי במיל', כי היא נמצאת במרכזו של משולש רומנטי עם שני גברברים מבוקשים. אחד דוגמן צעיר והשני מוזיקאי ויוצר מוערך.

השבוע, פורסמה בתכנית 'ערב טוב עם גיא פינס', ידיעה על כך שאיינאו מצאה אהבה בזמן צילומי הריאליטי על השורדים - בדוגמן הצעיר, רון אלוף. על פי הדיווח, איינאו ואלוף, מתחיל במונחים של עולם האופנה, התקרבו במהלך הצילומים ופצחו ברומן דביק. הוא המשיך, כך נטען, גם שחזרו לפני כמה ימים מהאי האקזוטי. עם זאת, יש מי שראה את הדיווחים ולא ממש אהב את הידיעה.

רון אלוף. אינסטגרם, אתר רשמי
חבר ראשון. רון אלוף/אתר רשמי, אינסטגרם

המלכה נדבקת לבחור אחר?

למערכת וואלה! סלבס הגיעו כמה וכמה עדויות על כך שרגע לפני שטסה לאי, ניהלה מלכת היופי במיל' רומן עם יוצר ומוזיקאי מוכר בתעשיית הבידור המקומית - העונה לשם סהר חגי. למי שלא מכיר אותו, חגי אחראי על לא מעט להיטים בשנים האחרונות ועבד עם מיטב האמנים בישראל, בהם שירי מימון, הראל סקעת, מאיה בוסקילה ועידן יניב.

"חגי ממש היה המום מהידיעה", סיפר מקורב ליוצר, "הוא לא האמין. רק בתחילת השבוע היא הגיעה ליום ההולדת שלו והכל היה נראה בסדר", אמר לוואלה! סלבס. מקורב אחר לחגי סיפר כי טיטי אכן בילתה במסיבת יום ההולדת והיה נראה שהכל "לאבי דאבי", דביק וחמים בין איינאו לחגי, כך לדברי המקור.

סהר חגי. אלברט ללמיאב, מערכת וואלה! NEWS
חבר שני. סהר חגי/מערכת וואלה! NEWS, אלברט ללמיאב

מנגד, יש מי שמוכן להישבע כי בין איינאו לאלוף אכן מתפתח רומן של ממש. "אני יודע שבוודאות הם היו יחד על האי", סיפר אדם המקורב לדוגמן, "הוא חזר וסיפר שהם בתחילתו של קשר - ונראה מאוד נלהב מהסיפור. לא יודע אם מדובר בגימיק חולף, אבל אין ספק שהיה שם משהו".

ומה טוענים בסביבתה של טיטי? מקורביה של איינאו הכחישו באוזני וואלה! סלבס את שני המקרים וטענו כי גם עם אלוף וגם עם חגי, זו רק ידידות נפלאה. "נכון, טיטי אכן התקרבה לרון במהלך הצילומים ואף בילו ביחד בלילות, אבל הכל היה שם אפלטוני בלבד", סיפרו, "היו להם שיחות מאוד עמוקות אל תוך הלילה". ולגבי סהר? "מדובר בידידות בלבד. הם ישבו פעמיים לקפה לפני שטיטי טסה ל'הישרדות' ונפגשו שוב רק ביום ההולדת שלו. הכל שטויות. לטיטי אין כרגע אף אחד".

וואלה! סלבס לא ויתרה והרימה טלפון למלכת היופי. "הכל שטויות", הגיבה טיטי איינאו, "אני לא מבינה מאיפה זה הגיע בכלל".

סהר חגי מסר בתגובה: "אנחנו רק ידידים טובים, אין בינינו שום דבר מלבד חברות טובה".

רון אלוף סרב להגיב לידיעה.


וואלה! סלבס מתגעגעת לימים שניהלה משולש רומנטי עם שלומית אהרון וההוא עם השפם.


רכלו על המשולש הרומנטי של טיטי איינאו בפייסבוק

נוצצת

מי נתן לטיטי זהב ויהלומים?

לכתבה המלאה
סהר חגי. אלברט ללמיאב, מערכת וואלה! NEWS
חוגגות ביומולדת של סהר, השבוע. טיטי איינאו וחברים/מערכת וואלה! NEWS, אלברט ללמיאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully